טיול בדרום אפריקה לכאלו שרוצים להתפנק

סבורים כי טיול בדרום אפריקה מחייב תנאי שטח? ובכן,יש בידכם טעות גדולה. כיצד ניתן לתכנן טיול בדרום אפריקה אשר הוא מפנק ויוקרתי במיוחד? כלה פרטים – במאמר הבא.

טיול בדרום אפריקה – פינוק מקסימאלי

רבים אשר מעוניינים לטוס ליבשת אפריקה וספציפית לדרום אפריקה מתלבטים האם זה נכון בעבורם, מתוך חשש כי מדובר בטיול שטח אשר מתאים למטיילים מנוסים בלבד. מדובר בטעות, וזאת משום שע"פ נציגי אפריקני – אפריקה למתפנקים ניתן כיום לצאת לטיול מפנק במיוחד אשר יש בו את כל האלמנטים של טיול יוקרתי אשר משלב נוף פראי וטבעי של דרום אפריקה, מלונות וקפקינג אשר נעשים ברמה מקצועית גבוהה ועם דגש על פינוק וכן אפשרויות הסעה ממקום למקום באמצעות ג'יפ יוקרתי ומדריך צמוד. למעשה, מסבירים בחברה כי הביקוש לטיולי יוקרה בדרום אפריקה עלה משמעותית, וזאת משום שהמדינה עוברת שינוים משמעותיים בשנים האחרונות אשר מאפשרות לצאת לטיול חלומי בעלויות כספיות נוחות. מה ניתן לעשות במהלך הטיול? להלן הפרטים.

פילים

טיול בדרום אפריקה – מהן האטרקציות המרכזיות?

דרום אפריקה היא מדינה מודרנית וגדולה אשר מספקת לתיירים אין ספור אטרקציות, כאשר האטרקציה המרכזית והבולטת היא כמובן חוף הים המשגע של המדינה. מדובר בחוף נקי אשר בו ניתן לשהות במהלך כל היום, כאשר בחוף עצמו ישנם מלונות אשר משקיפים אל האוקיינוס ההודי ומאפשרים לצפות בנוף עוצר נשימה של ים בתולי וכחול. בנוסף בדרום אפריקה ניתן לבקר במועדונים רבים אשר כולם ברמה של VIP עם חדרי אירוח יוקרתיים. אטרקציה מרכזית נוספת אשר תהפוך את הטיול שלכם לפנק במיוחד הוא ביקור בחוות מחקר אשר ממוקמת בשמורת קרוגר, שמורה ייחודית אשר היא ביתם של אריות לבנים נדירים מאוד אשר נמצאים בסכנת הכחדה.את הסיור ניתן לבצע באמצעות מדריך צמוד אשר דובר אנגלית, כל זאת בתוך ג'יפ יוקרתי ופתוח אשר מאפשר לצפות בבע"ח בתנאי המחייה הטבעיים שלהם. טיול מומלץ ומפנק במיוחד בדרום אפריקה הוא שייט במהלכו ניתן לצפות בלווייתנים נדירים אשר נמצאים בתהליך של נדידה.מדובר בשייט יוקרתי אשר נעשה באווירה אינטימית, ולכן הוא מומלץ מאוד בעבור אלו אשר מחפשים אטרקציה מרכזית. בנוסף, ניתן לבקר בדרום אפריקה בעשרות מסעדות יוקרה, חלקן בעלות דירוג של כוכבי מישלן, ולכן מדובר בחוויה ייחודית אשר שמורה לאלו אשר מעוניינים לצאת לא רק לטיול חוויתי אלא גם לטיול קולינרי יוקרתי.

היכנסו עוד היום לאתר אפריקני בכדי לתכנן את הטיול שלכם בדרום אפריקה

חברת אפריקני נחשבת לחברה המובילה בתחום של טיולי יוקרה ביבשת אפריקה וספציפית בדרום אפריקה, כאשר שימת הדגש של החברה היא על אלמנטים ייחודים אשר ניתנים באופן בלעדי ללקוחות החברה. לקבלת פרטים נוספים לצורך תכנון טיול, היכנסו לאתר https://africani.co.il או התקשרו למספר 054-2041444.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »