מסלולי טיול מרתקים באזור המרכז

חשוב לצאת לטייל ולראות קצת טבע

החיים במרכז הארץ הם חיים לא פשוטים. מחירי הדיור המאמירים, הפקקים, מצוקת החנייה והעומס הבלתי נגמר בכל מקום, מקשים על חיים רגועים ושלווים.

עם זאת, העבודה מושכת רבים להתגורר במרכז, כמו גם ההנאה מכל הבילויים שערים גדולות יכולות להציע. חשוב לנסות לשלב את המגורים במרכז עם טיולים בחיק הטבע. טיולים מחוץ לעיר יכולים לסייע להרגיע את המתח שצברנו לאורך כל השבוע, ולאפשר לנו לחדש את המאגרים שלנו. על פי מחקרים, חשיפה לשמש ולטבע היא נוגדת דיכאון של ממש, ומשפרת את מצב הרוח בצורה טבעית ובריאה.

 

מהם מסלולי הטיול המרתקים ביותר באזור המרכז ?

לא תמיד צריך להרחיק לצפון או לדרום, ולנהוג שעות ארוכות בשביל ליהנות מטיול בטבע. ישנם מסלולי טיול מרתקים גם באזור המרכז, קרוב לבית. כמו תמיד בטיולים, חשוב מאוד להקפיד ולהגיע לטיול עם הציוד הדרוש, ולוודא שכלל המשתתפים בטיול במצב פיזי טוב מספיק כדי לקחת בו חלק. מסלולי הטיול המרתקים ביותר באזור המרכז כוללים בין השאר:

 

פארק הירקון

פארק הירקון הוא אחד מהפארקים הגדולים והמרשימים בישראל. הפארק למעשה ממשיך במעלה נחל הירקון, ומציע מסלול טיול מוצר ונעים במיוחד. חלק מהטיול מתבצע במרחבי דשא פתוחים, חלק בחורשה, וחלק כאשר המסלול מוקף משני צדדיו בקני סוף שזזים ברוח. המסלול מרתק בגלל שלל המבנים הישנים המצויים בו, והאפשרות לקרוא על חלקם בשלטים הקטנים המצורפים.

 

נחל אלכסנדר

נחל אלכסנדר הוא מסלול טיול שפשוט יש בו הכול. תוכלו לפסוע בחורשת אקליפטוסים שנטעו במטרה לייבש את ביצות חדרה, ולאחר שכשלו במשימה נכפרה תעלת ניקוז אליה תגיעו לאחר מכן בהליכה. נקודות השיא של הטיול הן חרבת סמארה, המכוסה במעטה פרחוני באביב ובסתיו, וכמובן הגשר על נחל אלכסנדר, שמתחתיו ניתן לראות המוני צבים רכים שוחים במים.

 

אפולוניה

המבצר הממוקם באזור הרצליה פיתוח, הוא אתר שטרם כבש את ליבם של המטיילים הישראלים. כאשר תבקרו בו, תחושו כאילו הזמן עצר מלכת. האתר הוא למעשה תל, המכיל שכבות על שכבות של ישובים של ימי קדם. המבצר עצמו מכיל חומות עם חרכי ירי, אבנים שיועדו לבליסטראות ועוד.

 

גם אחרי שנהנים בחוץ, כיף לחזור לבית שמתוחזק היטב

אחד מהדברים שלומדים להעריך כאשר מטיילים בחוץ הוא הנוחות של הבית הפרטי שלנו. גם אם מדובר בדירה קטנה, בטיול לומדים לקחת לא כמובן מאליו את המים הזורמים על פי דרישה, את פינוי הביוב המהיר, את החשמל ועוד. כיף לחזור לבית במצב טוב, וכדי לשמור עליו אנחנו זקוקים לבעלי מקצוע איכותיים. אתר שיפוצים פלוס מעניק פתרון לכל דרישה לבעל מקצוע. האתר מכיל רשימה ארוכה של אינסטלטורים מומלצים במרכז שיוכלו לטפל עבורכם בכל תקלה. האתר מכיל דירוג אמין ואיכותי של בעלי המקצוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »
חדר במלון
טיולים
קאו לאק

קאו לאק ובאנגלית Khao Lak הינו איזור משגע ביופיו שמשלב חופים עוצרי נשימה לצד הרים וגבעות לאורכם של מאות קילומטרים. השם קאו לאק ניתן לאזור

לכתבה »