איך לתכנן את הטיול המושלם בהודו

מתכננים נסיעה להודו? ובכן, על מנת שתוכלו לתכנן את הטיול איגדנו בעבורכם את מיטב הטיפים אשר יאפשרו לכם לבצע תכנון מדויק לצורך טיול מושלם במדינה השביעית בגודלה בעולם.

 

איך לתכנן את הטיול המושלם בהודו – צעד אחר צעד

הודו נחשבת מאז ומעולם לאחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים, וזאת לאור העובדה כי מדינת הענק הזו מאפשרת לכל אחד ובכל גיל למצוא שפע של אטרקציות ונופים עוצרי נשימה. למעשה, כל אזור בהודו הוא אזור ייחודי ולכן חשוב מאוד לקראת הטיול לבחון את הצרכים שלכם ולהבין בדיוק מה אתם מחפשים בעת הגעתכם למדינה. כך לדוגמא, אם אתם מבקשים לנוח ולעשות בטן גב, גואה היא ללא ספק המדינה– וזאת בשל העובדה כי קו החוף של גואה נחשב לאחד היפים בעולם ומאגד עיירות קטנות אשר מתאימות גם למשפחות וגם למטיילים, בעיקר באזור פאלולים, ארמבול ואום ביץ'. אולם, אם אתם מחפשים יותר את הטבע מומלץ להגיע לצפון הודו – מנאלי, קאסול ודרמסללה, ובמידה ואתם מבקשים להכיר את התרבות ההינדית העתיקה – מרכז הודו היא בשבילכם. ברחבי הרשת ניתן לאתר מדריכים בעבור כל אזור במדינה, אולם חשוב לזכור כי הגעה להודו חייבת להיות בהתאם לעונה. כך לדוגמא, העונה של גואה מתחילה באוקטובר ומסתיימת במרץ, ואילו בצפון העונה מתחילה במאי ומסתיימת באוקטובר. עם זאת, ישנם אזורים בהם נוח לבקר בכל השנה, בעיקר במרכז וכן בערים המרכזיות – מומביי ודלהי.

פיל

 

כיצד תוכלו לתכנן את הטיול על הצד הטוב ביותר?

תכנון מדויק של הטיול מתחיל בראש ובראשונה בהוצאת ויזה. על מנת להיכנס להודו עליכם להוציא ויזה למשך חודש, שנה או חמש שנים, תלוי בסוג הטיול שלכם. עם זאת, הויזה מקנה כניסה להודו למשך כ 90 יום בלבד, ולכן במידה ואתם מתכננים טיול ארוך יש להכיר בעובדה כי עליכם לצאת למדינה שכנה לצורך כניסה מחודשת. חברה אשר מתמחה בהוצאת ויזה להודו תוך חמישה ימים בלבד הינה חברת visa-india אשר מאפשרת לכם להוציא ויזה, מבלי לצאת מהבית. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של החברה. נדבך נוסף הוא החיסונים הנדרשים. יש לקחת מרווח זמן של כחודש וחצי לחיסונים, לרוב מדובר בחמישה חיסונים אותם צריך לקחת בשתי מנות ולכן יש להיערך לכך בהקדם. בנוסף, בדקו כי אתם רוכשים ביטוח נסיעות אשר מתאים לאופי הטיול– במידה ואתם מתכננים ספורט אתגרי, ציינו זאת אל מול חברת הביטוח כך שתוכלו לקבל את הכיסוי המתאים. ההתנהלות בהודו מתבצעת באמצעות אשראי ולכן לפני הנסיעה יש להזמין לפחות כרטיס אשראי נוסף כגיבוי. על מנת שתוכלו לקבל מידע נוסף אודות האתרים המובילים, מומלץ להיכנס לקבוצות ברשתות החברתיות אשר מאגדות את מיטב הטיפים ממטיילים, לצורך טיול מושלם בהודו.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »
חדר במלון
טיולים
קאו לאק

קאו לאק ובאנגלית Khao Lak הינו איזור משגע ביופיו שמשלב חופים עוצרי נשימה לצד הרים וגבעות לאורכם של מאות קילומטרים. השם קאו לאק ניתן לאזור

לכתבה »