נופש בצימר בצפון או אולי בעצם עדיף קרוואן?

בעבר כשרציתם לטייל בצפון, הבחירה המיידית הייתה לשכור צימר. אך עם התפתחות תופעת הקרוואנים, עולה השאלה אולי עדיף לשכור קרוואן במקום צימר? מה היתרונות?

 

ניידות

החלטתם לצאת לטיול בצפון? מצוין. איפה תשנו בלילה שבין יום טיול למשנהו? תשכירו צימר, או שאולי תבחרו דווקא לבלות עם קרוואן להשכרה בצפון.

בניגוד לצימר המצריך אתכם לחזור לאותה הנקודה, הקרוואן נוסע איתכם. כל הציוד שלכם נמצא תמיד איתכם. יותר מזה, שינוי בתוכניות הוא אפשרי בהחלט. החלטתם לסיים מוקדם ביעד הראשון שלכם בטיול? חברו את הקרוואן לרכב וסעו ליעד הבא.

 

חידוש מלאי

נגיד וגיליתם שנגמר לכם חלק מהאוכל או הציוד מוקדם מכפי שציפיתם. אתם יכולים להחנות את הקרוואן בחניון קרוואנים הנמצא בקרבת סופר לקנות את הציוד החסר, לשים בקרוואן ולהמשיך מייד הלאה.

בצימר, תאלצו לנסוע לחנות או סופר, לרכוש את מה שחסר, לנסוע לשים את הקניות בצימר ורק לאחר מכן תוכלו להתפנות להמשך הטיול שלכם, ובעצם כך תבזבזו זמן יקר בנסיעה שבין הצימר לחנות ובחזרה במקום שתוכלו להמשיך ולהתרכז בטיול שלכם.

 

מחיר

מחירי צימרים יושפעו מכל פרט קטן – עם בריכה או בלי, עם נוף בלי נוף, עם ארוחות או בלעדיהן. בניגוד לכך, מחיר קרוואן יושפע בעיקר מגודלו ומרמת האבזור שלו ותוכלו להחנות אותו בחניון שיהיה בכניסה למסלול בו תמצאו בריכה טבעית, או תפקחו את העיניים בבוקר לנוף מקסים ויותר מזה, תוכלו לפקוח את העיניים בכל יום לנוף קסום אחר, ותמיד תוכלו לבשל בהתאם לכיס שלכם ובמוצרים שבחרתם בעצמכם.

את הקרוואן תוכלו להשכיר לזמן ארוך וכתוצאה מכך המחיר אף יורד עם כל יום נוסף, השכרת צימר לרוב יקרה יותר, וככל הנראה שלא תרצו לשהות בצימר יותר מיומיים שלושה.

 

חוויה חדשה  

צימר הוא כבר לא אטרקציה. כבר הייתם בחדר עם בריכה פעמים רבות בעבר. קרוואן יעניק לכם חוויה חדשה. השילוב של בית וטבע בדיוק ברמה המתאימה לכם. חזרתם ממסלול ארוך? אתם נכנסים לקרוואן שלכם ומדליקים מזגן. החלטתם לצאת למסלול אחר ממה שתכננתם? מצוין! תחנו את הקרוואן בחניון שליד המסלול (עדיף להזמין מראש מקום בחניון, אך לעיתים גם אם לא עשיתם זאת תוכלו בכל זאת למצוא מקום לקרוואן שלכם) וצאו לדרך.

צימר מוגבל במסלולים הצמודים אליו, ולכל מסלול אחר תצטרכו להיכנס לרכב ולנסוע אליו, ואחרי שסיימתם יום הליכה ארוך תצטרכו גם לנהוג חזרה לצימר בשביל לישון בנוחות. הקרוואן מאפשר לכם את היציאה מהמסלול אל המקלחת ואל המיטה.

אז אם אתם אוהבי טבע שאוהבים קצת תחושה של בית, ורוצים את האופציה לגמישות בטיול שלכם, ושתהיה לכם האופציה לטיול ארוך ומגוון מבלי לשרוף את הכיס,  אז תבחרו בקרוואן לטיול בצפון על פני צימר, וכך תוכלו לשלב ביתר קלות את הטבע עם הבית.

קראוון

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »
חדר במלון
טיולים
קאו לאק

קאו לאק ובאנגלית Khao Lak הינו איזור משגע ביופיו שמשלב חופים עוצרי נשימה לצד הרים וגבעות לאורכם של מאות קילומטרים. השם קאו לאק ניתן לאזור

לכתבה »