איזון בין בידור לבטיחות במופעי קסמים לילדים

מופע קוסמות הוא אחד הדברים האהובים ביותר על הילדים. הספקות שהקסמים מעלים בילדים והעובדה שהם ניצבים מול מעשים שאין להם דרך אמיתי להבין איך הם התרחשו מגרה את סקרנותם של הילדים יותר מכל מופע אחר. העובדה שילדים הם הצרכנים העיקריים של אותם מופעי קוסמות דורשת מאיתנו הקוסמים לנקוט במשנה זהירות בכל הנוגע לבטיחות בהופעה.

 

מופע קוסמים

אם גם אתם עונים להגדרה של קוסם לילדים, סביר להניח שרוב מוחלט של ההופעות שלכם נערכות בקרב קהל צעיר ואף צעיר מאוד. בניגוד לסוגי הופעות אחרים שבהם אנחנו יכולים לסמוך על הקהל שישמור על עצמו, מופע קוסמות יכול להיות גם לילדים בגיל שעוד לא מאפשר להם לשמור על עצמם. הילדים אמנם מאוד ייהנו ממופע הקוסמות, אולם בכל הנוגע לשמירה עליהם, האחריות היא עליכם.

 

חשיבות הבטיחות

החשיבות של הבטיחות נובעת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שמירה על הילדים. בסופו של דבר ילד שנכנס למופע קוסמות אמור להנות ממנו, ואין שום סיבה בעולם שהוא יצא מהמופע עם פגיעה מסוימת. בנוסף, מופע לא בטיחותי עלול לפגוע בריכוז של הקוסם, כיון שהוא יהיה מודאג כל רגע מתקלות שיכולות לקרות. לא צריך להסביר לכם למה קוסם לא מרוכז זה דבר שיכול לפגוע בכם.

 

איך מבצעים את האיזון

האיזון צריך להיות בצורה כזו שמצד אחד לאף ילד לא תהיה סכנה של ממש במהלך המופע, אך יחד עם זאת אתם בתור קוסמים תוכלו להציג כל קסם שעולה על דעתכם. הדבר הנכון לעשות הוא לקבוע אזור שאליו הילדים לא יכולים להיכנס בלי אישור של הקוסם. באזור הזה תוכלו לבצע את המעשים שמוגדרים מסוכנים יותר, ואם תרצו לשתף את אחד הילדים במופע תוכלו לעשות את זה בזהירות.

 

שימוש בציוד מתאים

עוד דבר שחשוב להקפיד עליו הוא שימוש בציוד מתאים עבור הקסמים שלכם. זה לא סוד שחלק ניכר מציוד הקוסמות מגיע מארצות המזרח הרחוק, ארצות בהן תקני הבטיחות לא מחמירים כמו בישראל, ארצות הברית או אירופה. לאור זאת עליכם להקפיד שכל הציוד שבו אתם משתמשים במהלך המופע הוא ציוד תקני שעומד בדרישות הבטיחות הכי מחמירות לטובת שמירה על הילדים.

 

שמירה על קשר עם הקהל

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא לשמור כל הזמן על קשר עם הקהל. אחד הדברים שיכולים לגרום לתקלות בטיחות זה שאתם לא שמים לב מה הילדים עושים במהלך המופע. כל עוד הילדים מרוכזים בכם במהלך ההופעה, הם לא אמורים לעשות שום דבר שלא נמצא תחת השליטה שלכם.

 

לסיכום

מופעי קוסמו יכולים להיות בילוי נהדר, בתנאי שמקפידים בהם על הוראות הבטיחות השונות. הדרך הנכונה לעשות את זה היא לקבוע אזור שבו רק אתם נמצאים, להשתמש בציוד תקני וכמובן לשמור על קשר עין עם הקהל במופע.

מופע קוסמים

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו