מה כולל שייט לילי באיטליה

חולמים על שייט באיטליה? ובכן, להלן כל המידע החשוב ביותר בעבור שייט ליל באיטליה – מהו כולל ומהן העלויות. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

שייט לילה באיטליה – חוויה בלתי נשכחת

ארץ המגף איטליה מושכת אליה מדי שנה מיליוני מבקרים, וזאת בשל אין ספור אפשרויות לטיול ואטרקציות רבות אשר מתאימות באופן מושלם לטיולים רומנטיים זוגיים או במתכונת משפחתית. אחת האטרקציות המובילות ביותר היא ללא ספק שייט לילי אותו ניתן לבצע במספר ערים, כאשר העיר הרומנטית ביותר אשר תגרום לכם לקבל חוויה בלתי נשכחת היא כמובן וונציה. בוונציה תוכלו לקחת חלק בשייט לילי אשר מתבצע לגדות נהר הגרנד קאנא, כאשר מומלץ להגיע לשייט בשעות הלילה וזאת לאור העובדה כי ניתן להתרשם במהלך השייט מארמונות מתקופת הרנסנס כמו גם גשרים רבים אשר מאפשרים לכם להתרשם מהעיר הקסומה הזו. בנוסף, מומלץ לבקר גם בעיירה קורסייר בצפון איטליה, כאשר מדובר בעיר בעלת היסטוריה של מאות שנים אשר בו התגוררו האנשים העשירים ביותר באיטליה, כמו גם מלכים. ניתן לצאת לסיור מודרך בתוך סירה אשר מתבצע ע"י מדריך מקומי המסביר אודות ההיסטוריה, כמו גם ביקור במסעדות רבות אשר פרוסות ממש על גדות הנהר. אם ברצונכם לעשות שייט ליל, מומלץ להגיע לאי בורנו נוספת מומלץ היא בורנו, כאשר מדובר באי קטן אשר ממוקם בסמוך לעיר מורנו. מעבר לשייט המקסים אותו ניתן לעשות גם בלילה וגם ביום, כאשר מומלץ לקחת מדריך אשר יסביר על ההיסטוריה של האי, כאשר מומלץ לשהות באי לפחות יומיים הנוף המדהים כמו גם מבנים ציבוריים וכן מגורים מיוחדים אשר צבועים בכל צבעי הקשת, ומהווים מוקד משיכה בעבור אלפי תיירים.

שייט לילי באיטליה

מה ניתן לקבל בשייט לילי באיטליה?

כאמור, איטליה שזורה באין ספור מקומות בהם ניתן לשוט, הן באמצעות סירות מפרש אותן ניתן להשכיר או באמצעות שייט באגמים אשר מתבצע באמצעות חברות מקצועיות. לרוב מדובר בשייט אשר מורכב ממספר ימים וביקור במספר אתרים במקביל, כאשר השייט כולל גם ארוחות והעברות למלונות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי העלות הכללית יכולה להגיע לאלפי שקלים לאדם במידה ואתם שוכרים יאכטה או סירת מפרש, ולכן מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות אשר מוציאות סיורים ברחבי איטליה, כך שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר. יתרה מכך, תוכלו לקרוא מדריכים רבים באינטרנט אשר מסבירים כיצד ניתן לצאת לטיול שייט לילי באופן עצמאי, אולם יש לקחת בחשבון כי במידה והנכם רוצים לעשות זאת עליכם להחזיק ברישיון סקיפר בין לאומי. כך או כך, מדובר בחוויה מדהימה אשר תיחרט היטב, ולכן מדובר בטיול מושלם אשר משלב לא רק שייט אלא גם התרשמות מהיסטוריה ומודרניות של אחת המדינות היפות ביותר בעולם.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »