כמה זמן לוקח טיול סובב כנרת

מתלבטים לגבי תכנון טיול סובב כנרת? להלן כל הפרטים לגבי טיול מושלם אשר משלב אטרקציות מצוינות וחינמיות.

 

סובב כינרת – טיול אשר הוא בגדר חובה

החורף האחרון בישראל מהווה הזדמנות אדירה בעבורכם לצאת לטיול סובב כנרת, וזאת בשל העובדה כי הגשמים הרבים אשר ירדו באזור הכנרת כמו גם פיתוח משמעותי אשר נעשה מאפשר לכל אחד ואחת לבצע טיול מושלם ומדויק, באחד האתרים היפים ביותר במדינת ישראל. טיול סובב כינרת הינו טיול אשר מתאים הן למתכונת משפחתית והן ליחידים או לקבוצות, ורבים מהישראלים אשר כבר עשו את הטיול דיווחו על חוויה בלתי נשכחת אשר נחרטה היטב בזיכרונם. יחד עם זאת, אם אתם מתכננים טיול באזור ומתלבטים לגבי הזמן שזה ייקח לכם כמו גם מה בדיוק עושים בטיול, אנחנו כאן עם כל הפרטים אשר יאפשרו לכם לצאת לטיול בלתי נשכח.

 

תכנון טיול סובב כנרת – דגשים חשובים

סובב כנרת הוא למעשה שביל באורך של 35 ק"מ, כאשר חלק מהמסלול איננו נגיש להליכה, ולכן יש לתכנן היטב את המסלול בהתאם לדרכי הגישה המקובלות אשר עומדות לרוב על 3 ק"מ לכל היותר, על אף כי למתקדמים ניתן להרחיב את המסלול בהתאם למפות סימון אותן ניתן לרכוש באזור בעלות כספית מינימלית. החשיבות של שימוש במפות היא הכרחית, וזאת לאור העובדה כי רבים לצערנו מאבדים כיוון וכתוצאה מכך חוזרים על אותו מסלול שעשו או סוטים מהמסלול המקורי. חשוב מאוד במידה ואתם מתכננים טיול לרכוש נעלי הליכה נוחות אשר מותאמות אליכם, כמו גם לפחות 2 גלונים של מים – בעיקר כאשר אתם מתכננים את הטיול בתקופת הקיץ, בה המעלות באזור חוצה את רף ה 40 מעלות. לרוב, מדובר בטיול אשר אורך יום ולעיתים גם 5 ימים (תלוי במספר הק"מ אותם תבחרו לצעוד) ולכן אם אתם מתכננים טיול ארוך יחסית, מומלץ לעשות קמפינג אוהלים באתרים מוגדרים אשר מאפשרים לקבל גישה מלאה לחשמל ומים כמו גם קרבה לאתרים בהם תוכלו לבקר ממש על הבוקר. בנוסף, ניתן להשכיר אופניים ולבצע את הטיול באמצעותם, כאשר העלות הכספית היא מינימלית, כמו גם אפשרות להביא עמכם מהבית. יש לקחת בחשבון כי בעת תקופת הקיץ מומלץ להיערך לטיול אופניים מראש, וזאת מחשש להתייבשות.

כמה זמן לוקח טיול סובב כנרת

אתרים שהם בגדר חובה בטיול סובב כנרת

בנוסף, מומלץ לשלב במסלול שלכם אטרקציות שונות כדוגמת מפל איוב הסמוך לכפר נחום, כאשר מדובר בשני מפלים קטנים יחסית עם זרימה חזקה, כאשר ניתן לשלב בביקור באתר גם כניסה למערה קטנה אשר ממוקמת ממש בסמוך למפלים. אתר נוסף אשר נחשב לאחד הפופלרים והמומלצים ביותר ע"י מטיילים ישראלים הוא כמובן נחל גי'לבון המפורסם, כאשר ניתן לבחור מבין מבחר מסלולים בהתאם לרמת הקושי. נחל עמוד נחשב גם הוא לאתר ביקור חובה בעת סובב כנרת, כאשר מדובר בשמורה גדולה במיוחד אשר בה מגוון רחב של צמחים ועמודי סלע מדהימים אשר נשמרו זה מאות שנים. נקודת תצפית יפהפייה אשר משקיפה על כל האזור היא שמורת סלע הנמלה אשר ממוקמת סמוך למגדל, כאשר בעת הגעתכם לאתר תוכלו לקבל תצפית עוצרת נשימה על כל האזור אשר עשיר בצמחייה טבעית. בנקודה זו חשוב לציין כי במידה והנכם מעוניינים לצאת לטיול קבוצתי, מומלץ ליצור קשר עם רשות הטבע והגנים אשר מציעה סיורים מודרכים אשר נעשים ע"י מדריכים מומחים, וזאת בעלות כספית מינימאלית אשר עומדת על כמה עשרות שקלים למשתתף.

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »