המלצות על טיול רומנטי בצרפת

חולמים על טיול רומנטי בעיר הרומנטית בעולם? להלן המלצות על אתרים בולטים בצרפת אשר יאפשרו לכם לקבל טיול רומנטי ומרגש במיוחד. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

טיול רומנטי בצרפת – מה חשוב לזכור?

אין כל ספק כי צרפת ובפרט פריז נחשבת מאז ומעולם לעיר הרומנטית בעולם, וזאת בשל האווירה המדהימה אשר שוררת בעיר בכל ימות השנה. למעשה, פריז נחשבת ליעד מועדף בעבור זוגות אשר מעוניינים להכניס רומנטיקה וחום, ולכן אין ספק כי מדובר בטיול אשר הוא בגדר חובה לזוגות. אולם, אם אתם רוצים לצאת לטיול מושלם אשר ייחרט היטב בלבכם, ישנם מספר אתרים מרכזיים אשר הם בגדר חובת ביקור, וכעת נפרט כך שתוכלו לתכנן לעצמכם טיול בלתי נשכח בעיר.

 

מתי מומלץ להגיע לטיול רומנטי בצרפת?

מזג האוויר בצרפת ברוב ימות השנה הוא נוח למדי, אולם בעת תקופת החורף ובעיקר דצמבר (חג המולד) הטמפרטורות צונחות אל מתחת לאפס. לכן, מומלץ לתכנן את הטיול מראש כמו גם להזמין כרטיסים זמן רב לפני ולא לחכות לדקה ה 90, וזאת בשל עליית מחירים של עשרות אחוזים בעת תקופת הביקוש. כיום פועלות בישראל לא מעט חברות תעופה לואו קוסט אשר מאפשרות לכם לטוס לבירת צרפת בעלויות נוחות למדי, כאשר טווח הכרטיסים במחלקות תיירים מתחיל מ 20 יורו (לדוגמא בחברת ריינר). במנועי חיפוש מתקדמים תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור את הטיסה הטובה ביותר, כאשר מומלץ לבחור טיסה אשר ההגעה לעיר מתרחשת בשעות הצהריים ולא בלילה. בנוסף, יש לשריין את מקומכם במלון לפחות חודש לפני, ולא להתפתות למחירים נמוכים במלונות של מתחת לשלושה כוכבים, וזאת לאור העובדה כי במידה והנכם מגיעים בתקופת הקיץ, לרוב המלונות ברמות הנמוכות יותר אין מזגן, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

טיול רומנטי בצרפת

אתרים אשר מומלץ לבקר בהם בעת הטיול שלכם בעיר

ישנם לא מעט אתרים היסטורים ותרבותיים אשר בהם ניתן לבקר בעת שהותכם בעיר, כאשר האתר המוביל והרומנטי ביותר הוא כמובן גשר האומניות. מדובר בגשר אשר חוצה בין מוזיאון הלובר לבניין האקדמיה, והוא מרושת כולו במנעולים אשר מציינים שמות של זוגות. ניתן להביא עמכם מראש מנעול ולהניח אותו על הגשר. מומלץ להגיע לאתר בשעות הלילה, וזאת משום שמדובר בנקודת תצפית יפהפייה, בעיקר בשעות הלילה בה העיר פריז מוארת. הכיכר המרכזית בפריז אשר מכונה כיכר העייריה מהווה גם היא אתר רומנטי במיוחד, וזאת לאור נוף מיוחד של העיר פריז וכן אפשרויות רבות לצילום של נשיקה רומנטית במיוחד על רקע אלפי האנשים אשר פוקדים את המקום. כמובן שלא ניתן להתעלם מהאתר ההיסטורי מגדל אייפל וספציפית המדשאות הרחבות אשר מאפשרות לכם לקיים פיקניק רומנטי על רקע המגדל, כאשר בשעות הלילה מאירים את המגדל אלפי נורות קטנות אשר מהוות תפאורה רומנטית במיוחד לזוגות.

 

מסעדות רומנטיות ומומלצות במיוחד

מעבר לאתרים אותם ציינו לעיל אשר יאפשרו לכם לקבל אווירה רומנטית בעיר פריז, אין כל ספק כי עליכם גם לפקוד את המסעדות בפריז, לא רק בשל הרומנטיקה אלא גם בשל העובדה כי פריז היא בירת קולינריה עולמית. טווח המחירים ברוב המסעדות איננו זול, אולם אם ברצונכם לקבל חוויה ייחודית וקולינרית של המטבח הצרפתי המפואר מומלץ לבקר במסעדות השף La grande vefour של השף גאי מרטין, tourdargent וכמובן מסעדת המזנון של השף אייל שני אשר קוצרת מחמאות רבות בשל אוכל מדויק ומהוקצע אשר משלב בין המטבח הצרפתי למטבח הישראלי.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

טוסקנה ראשית
טיולים
טוסקנה

חולמים על חופשה? רוצים ליהנות ממנה ולהבטיח שתראו משהו מיוחד? אוהבים את השילוב שבין נופים מהממים ובין אוכל טעים במיוחד? אם כך, אין ספק שמקום

לכתבה »