עם איזו חברה משתלם לטוס לאילת?

מתלבטים עם איזו חברה הכי משתלם לטוס לאילת? אנחנו כאן עם כל הפרטים בכדי שתוכלו לסגור טיסה במחיר מצוין ועם מינימום של מאמץ. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

טיסות לאילת – שינוי משמעותי בשנת 2019

אין כל ספק כי שנת 2019 הינה שנת מפנה בכל הקשור לתיירות באילת, וזאת לאור סגירת שדה דוב בתל אביב ופתיחה של שדה התעופה רמון. למעשה, אם בעבר ניתן היה לטוס מאילת מתל אביב או מנתב"ג, כיום האפשרות אשר עומדת בפניכם במידה ואתם מתכננים טיול באילת במתכונת משפחתית או זוגית, עליכם לקחת בחשבון כי הטיסה תצא אך ורק מנתב"ג, וספציפית באמצעות חברת ישראייר אשר נותרה החברה היחידה אשר מוציאה טיסות סדירות לעיר הדרומית ביותר בישראל, בטווח מחירים רחב אשר נתון לעונות הביקוש.

עם איזו חברה משתלם לטוס לאילת

עם איזו חברה משתלם לטוס לאילת?

כאמור, אם אתם מתכננים לטוס בקרוב לאילת עליכם לקחת בחשבון כי החברה היחידה עמה תוכלו לקחת טיסת פנים הינה חברת ישראייר, וזאת בשל יציאה של חברת אל על מהקו. כיום מציעה החברה מבצעים רבים בעבור הטסים – הן במסגרת שיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות גדולים, צבירת נקודות וכן מבצעים ייעודים אשר ניתנים בתקופת החורף, כאשר טווח המחירים בעבור טיסה בתקופה הלא עמוסה מתחיל ב 150 ₪ לנוסע. אולם, במידה ותרצו לטוס בתקופת הקיץ – יולי, אוגוסט וחגי תשרי המחירים מאמרים עד לכדי 500 ₪, תלוי במועד ההזמנה. כיצד אם כן תוכלו להוזיל את הטיסה שלכם במינימום של מאמץ? להלן הפרטים.

 

טיפים חשובים בעבור טיסה לאילת

אין ספק כי טיסה לאילת היא הדרך המהירה ביותר בה תוכלו להגיע לעיר הנופש הרשמית של ישראל, כאשר מומלץ מאוד לשריין כרטיסי טיסה בהקדם ולא בדקה ה 90, וזאת לאור זינוק עצום במספר הטסים לעיר. רק בשנה האחרונה טסו לעיר מעל לחצי מיליון ישראלים, כאשר הצפי לשנה הבאה נושק כבר למעל מיליון. לכן, הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לשריין לעצמכם מקום במטוס במחיר מצויין הוא בדיקה באתרי מדרג אשר מבצעים השוואת מחירים בהתאם לתאריכים שונים, כמו גם התקשרות עם חברות נסיעות אשר מציעות מעטפת של טיסה כולל מלון, לאור העובדה כי שדה התעופה רמון הינו שדה חדש יחסית, נכנסו לענף גם חברות בין לאומיות אשר טסות לעיר במתכונת יומית, אולם על מנת לטוס איתן עליכם יהיה לצאת מגבולות ישראל או לבדוק האם יש נחיתה בנתב"ג ולאחריה טיסה לאילת. בנוסף, יש להיערך מראש לכך כי שדה התעופה רמון הינו שדה מרוחק יחסית מהעיר, ולכן עליכם יהיה לקחת מונית או שאטל לעיר בעלות כספית של עשרות שקלים בודדים, וזאת על מנת שתוכלו להגיע בהקדם ולהתחיל את החופשה שלכם בעיר התיירות הפופלרית בישראל.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

שדה תעופה
טיסות
טיסות זולות – הטרנד

מי מאיתנו הישראלים לא אוהב לחסוך כסף ולטייל בעולם במחירים נוחים המאפשרים לצאת לחו"ל מספר פעמים בשנה. טיסות זולות מאפשרות את המצב הזה שכן זהו

לכתבה »