טיסות זולות – הטרנד

מי מאיתנו הישראלים לא אוהב לחסוך כסף ולטייל בעולם במחירים נוחים המאפשרים לצאת לחו"ל מספר פעמים בשנה. טיסות זולות מאפשרות את המצב הזה שכן זהו טרנד התופס תאוצה בשנים האחרונות, חברות תעופה מציעות שירותי טיסה זולים יותר מהכרטיסים הסטנדרטיים ואפילו קיימות חברות טיסה אשר כל שירותיהן מתבססות על טיסות הלואו-קוסט בלבד. בהזמנת כרטיס טיסה שכזה השירות הכלול הוא טיסה בלבד, ללא שתיה ומזון במהלך הטיסה, ללא מזוודה כלולה במחיר או שירותים כמו בחירת מושב או עלייה למטוס לפני שאר הנוסעים. מהסיבות הללו כל כך הרבה נוסעים ברחבי העולם וגם בארץ רוכשים את כרטיסי הטיסה שלהם בצורה מוזלת.

מטוס נוחת

יתרונות מרכזיים בטיסות אלו

מחיר – אין צורך להרבות במילים המחיר האטרקטיבי מושך לקוחות וגורם לפופולריות הזמנות טיסות מסוג זה.

הזמנה מהירה ועצמאית – ניתן להזמין כרטיס טיסה ישירות מהאינטרנט, באמצעות אתרים ייעודיים אשר קלים לתפעול עצמי ובכך קיצור הליך ההזמנה.

ריבוי יעדים – יעדים מגוונים אליהן טסות חברות התעופה ובכך מאפשרות בחירה של היעד ובנוסף תדירות טיסות גבוהה יחסית בזכות מספר של חברות בשוק מאפשרות בחירת משך הטיול, סופ"ש קצר באחת המדינות השכנות או אפילו שבועיים ביעדים מרוחקים יותר.

בחירת תוספות לשירות – כפי שצוין התשלום מתבצע על טיסה בלבד ועל כן אם ברצונכם להוסיף שירות נוסף כמו הזמנת מזוודות לטיסה או בחירת מושב במהלך הטיסה ניתן להוסיף פרטים אלו להזמנה בתוספת תשלום וכך להתאים את המחיר בהתאם לדרישת הלקוח הספציפי ומאפשר לחברות התעופה לא לקבוע מחיר קבוע מראש.

חיפוש טיסות זולות

עכשיו לחלק החשוב ביותר היכן ניתן למצוא כרטיסי טיסה זולים? לחברות התעופה הרגילות יש מסלולי טיסה מיוחדים אשר מציעים טיסות לואו-קוסט וקיים קישור באתר האינטרנט של החברה ופירוט לגבי אופן הזמנת הטיסה. חברות תעופה שעיקר שירותיהן הוא טיסות לואו-קוסט באתר מוצע שרת חיפוש מוצא ויעד ומחירי טיסות משתנים בהתאם לתאריכים הנבחרים. בנוסף קיימים אתרים אשר תכליתם לבצע השוואה בין החברות השונות על פי יעד / תאריך / מחיר, כלומר ניתן להזין את אחת האופציות והאתר יבצע סריקה של נתונים בהתאם לבחירה שהוזנה ובכך מאפשר לקבל השוואה בין מספר רב של אתרים ובאופן זה יציע את הדילים המשתלמים ביותר עבור אותה קטגוריית חיפוש אשר הזין המשתמש, אתרים אלו ניתן למצוא על ידי הקלדה במנוע החיפוש השוואת מחירי טיסות.

דברים שחשוב לזכור לפני שטסים

הוספת מזוודות – אם ברצונכם לטוס עם כבודה יש להזמין אותה מראש על מנת לחסוך בתשלום בשדה התעופה, שכן אם הכרטיס שרכשתם אינו כולל מחיר מזוודה בשדה המחיר גבוה מאשר הזמנה באתר.

צ'ק אין וכרטיסי טיסה – יש לבצע את הצ'ק אין אונליין, ואחריו תקבלו את כרטיס הטיסה שלכם ישירות לטלפון הנייד וניתן להדפיס אותו או לחלופין לעלות לטיסה עם הכרטיס הדיגיטלי.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו