סיור תרבות ביפן – תרבות ייחודית שונה מהעולם

מתלבטים מה לעשות בעת ביקור ביפן? ובכן, תוכלו לקחת סיור תרבות באתרים קדושים ובכך ללמוד להכיר את התרבות היפנית הייחודית. כל הפרטים אודות סיורים ביפן – במאמר הבא.

 

יפן – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

אין כל ספק כי יפן מהווה כיום את אחד היעדים הבולטים ביותר לצורך נופש, וזאת לאור העובדה כי בשנים האחרונות נפתחו טיסות ישירות מישראל למגוון יעדים במדינת השמש העולה. יפן היא מסתורין בעבור העולם המערבי, וזאת בשל העובדה כי מדובר במעצמה חזקה אשר משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת שלא נראתה כמותה מזה שנים רבות, בשילוב של תרבות עתיקת שנים אשר עדיין מושרשת עמוק ומשתלבת בצורה יוצאת מן הכלל עם החיים המודרנים והמתקדמים אשר מהווים כיום את חוד החנית בכל הקשור לטכנולוגיה מחשוב ובקרה. לכן, אם אתם עתידים לבקר בקרוב בארץ השמש העולה, אין כל ספק כי אחד האלמנטים החשובים ביותר אשר באמצעותם תוכלו ללמוד יותר על התרבות היפנית השונה באופן מהותי מהתרבות שלנו והתרבות המערבית בפרט, היא באמצעות סיורים מודרכים אשר מתקיימים ביפן ובערים מרכזיות, כך שתוכלו ללמוד ולהתרשם מתרבות עשירה ועתיקה של מאות שנים אשר מרתקת את העולם.

טיול ביפן – המלצות חשובות

חשוב לציין כי טיול ביפן חייב להיות מתוכנן מראש, וזאת בשל העובדה כי מדובר במדינה עצומה אשר בה מאות ערים, אתרים ומקומות בהם ניתן לבקר. ע"פ רוב, מומלץ להגיע ליפן בעת תקופת האביב וזאת לאור פריחת הדובדבן המפורסמת אשר מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה, וכן לבצע השוואת מחירים בין חברות התעופה השונות אשר מציעות כיום מגוון רחב של מחירים לטיסות ישירות לבירת יפן טוקיו, וכן ערים נוספות. לכן, מומלץ מאוד לסגור טיול מראש של שבועיים לפחות, וזאת על מנת שתוכלו להתרשם מהתרבות היפנית הייחודית וכן מהאתרים הקדושים אשר בהם ניתן לבקר בעת שהות ביפן, כפי שנפרט כעת.

סיור תרבות ביפן

סיורים מודרכים ביפן – מה הם כוללים?

כאמור, במידה ואתם מתכננים להגיע לביקור ביפן, מומלץ לתאם מראש ועוד מהארץ סיורים מודרכים אשר נעשים בשפה העברית ע"י יפנים דוברי שפה עברית או מדריכים מקצועיים אשר יאפשרו לכם לקבל מידע תוך כדי הסיור, כאשר טווח המחירים איננו זול אך משתלם בשל הליווי האישי אותו אתם מקבלים. בישראל יש לא מעט חברות תיירות אשר מוציאות סיורים מודרכים, ולכן חשוב לבצע השוואת מחירים בין חברות כמו גם לבדוק אפשרות לסיור פרטני, אולם עלותו יכולה להאמיר למעל 100 דולר בעבור מספר ימים, ועל כן יש לקחת זאת בחשבון בעת התכנון. חשוב לציין כי על אף ויפן הינה מדינה מתקדמת בצורה בלתי רגילה, רוב היפנים אינם דוברים אנגלית וההתמצאות ברחבי הערים היא מורכבת, ועל כן אם ברצונכם ללמוד לעומק על התרבות היפנית הייחודית מומלץ להיעזר באיש מקצוע, ולא לעשות זאת בעצמכם. לרוב, סיור מודרך ביפן יכלול ביקור במקדשים אשר שמרו על אופיים מזה מאות שנים והכרות עם הגיישות המפורסמות היפניות, כמו גם לקיחת חלק בטקסים מקודשים אשר מתרחשים במהלך היום. אחד האלמנטים המרכזיים ביותר בתרבות היפנית היא טקס תה אשר מתרחש לרוב בשעות הצהריים, כאשר לתיירים ניתנת אפשרות להתרשם מהטקס אשר כולל לבוש מסורתי יפני וכן כללי התנהגות מדוקדקת עליהם מקפידים היפנים.

סיורים תרבותיים ביפן – ביקור במקדשים עתיקים

ביפן יש לא מעט מקדשים עתיקים אשר בהם ניתן לבקר בכל שעות היום, אולם ישנן שעות ספציפיות בהן המקדשים נסגרים לקהל הרחב, ולכן יש לתכנן את הטיול בהתאם לפתיחת שעות אשר מפורסמת ברחבי הרשת. אחד המקדשים הבולטים והפופלרים ביותר להכרות עם התרבות היפנית הוא מקדש ryoanji אשר נחשב לאחד היפים והמרשים ביותר ביפן, כמו גם "מקדש הזהב" אשר ממוקם בעיר הבירה קיוטו. סיור מודרך ביפן כולל גם ביקור בפארקים רחבי ידיים אשר בהם ניתן לטייל, כאשר מומלץ מאוד לשלב בסיור המקדשים גם ביקור בשווקי האוכל אשר מאפשרים להכיר את תרבות האוכל היפנית באופן מושלם, זאת לאור מאכלי רחוב אשר נמכרים ע"י סוחרים וכן מסעדות סמוכות אשר מספקות מטעמים יפנים נהדרים, כאשר מומלץ לשאול את המדריך אודות שווקים ומסעדות מומלצות.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

5 קסמים שילדים אוהבים
תרבות
5 קסמים שילדים אוהבים

עולמו של ילד הוא הרבה יותר רחב ודמיוני ממה שאנחנו חושבים או זוכרים. אם יש משהו כיף שיהיה לנו, וגם לילד שלכם הוא "אס בשרוול".

לכתבה »
תרבות
סיור תרבות וגוספל בהארלם

בעת ביקור בארה"ב אין כל ספק כי אחד מהאטרקציות התיירותיות הטובות ביותר היא סיור תרבות וגוספל בשכונת הארלם. מדוע מדובר באטרקציה חובה ומה הסיור כולל?

לכתבה »