מסעדות שאסור לפספס בבודפשט

מתכננים טיול בבודפשט בקרוב? ובכן, להלן המדריך המלא בעבור מסעדות שאסור לכם לפספס בעת ביקור בעיר.

בודפשט – בירה קולינרית אירופאית

אין כל ספק כי הקהל הישראלי אוהב מאוד את בודפשט, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיר חדשנית ומתקדמת אשר יוקר המחייה בה נמוך. למעשה, מדובר בטיול מושלם בעבור משפחות, זוגות וילדים אשר רוצים לחוות גם את האלמנט ההיסטורי העשיר של העשיר וכן שפע של פעילויות הכוללות בין היתר ביקור במוזיאונים, מרכזי תרבות, שופינג וכמובן – אוכל משובח. רבים אינם מודעים לעובדה כי המטבח ההונגרי הינו מטבח משובח אשר מנפיק מטעמים ייחודים אשר מותאמים לאזור ולהיסטוריה ההונגרית העשירה, כאשר בעשור האחרון נפתחו בעיר בודפשט לא מעט מסעדות מצוינות אשר מושכות אליהן חובבי קולינריה מושבעים. משום כך, נחשבת בודפשט לעיר בולטת באירופה מבחינת הפן הקולינרי בשל המסעדות הרבות כמו גם אוכל הרחוב המצוין אשר נמכר לתיירים ולתושבים, ולכן, אם אתם מתכננים טיול בעיר הקסומה הזו ומתלבטים לגבי הפן הקולינרי, אספנו בעבורכם את המסעדות שאסור לכם לפספס, בטווח מחירים אשר נע בין עממי לבין יוקרתי במיוחד.

מסעדות שאסור לפספס בבודפשט

 מסעדות שאסור לפספס בעיר

זלר ביסטרו (Zeller Bistro)

מסעדת שף חדשה יחסית אשר נפתחה ע"י זוג שפים צעירים ומבטיחים. מדובר במסעדה אשר הוקמה בתוך מרתף יינות עתיק. המסעדה, אשר מגישה תפריט מנות עשיר במיוחד מספקת לכם חוויה ייחודית בדמות בירות ויינות אשר יושנו בטכניקות ייחודיות. חשוב לציין כי על מנת להגיע למסעדה יש לשריין מקומות מראש, וזאת לאור העובדה כי מדובר באחת המסעדות המבוקשות ביותר בעיר. ישראלים אשר ביקרו במסעדה דיווחו על אווירה נעימה ואינטימית במיוחד, בעיקר משום שבחצר המסעדה מופיעים אמנים מקומיים אשר הופכים את החוויה הקולינרית למיוחדת ומותאמת לאווירה המדהימה של בודפשט. טווח המחירים ביחס לבודפשט איננו זול, אולם במידה ומשווים את המנות ניתן לראות כי מדובר בארוחה משתלמת מאוד ביחס למחירים בישראל.

ג'ונדל (Gundel)

מסעדה ותיקה אשר הוקמה בשנת 1894, ומאז שמרה על אופייה וקו קולינרי נקי ומדויק. ביחס למסעדות אחרות בעיר, ישנו קו לבוש ברור אשר דורש מהאורחים להגיע בעניבות ובמראה רשמי, כאשר מדי ערב מופיעה להקה עם שירים מקוריים לרווחת האורחים. ע"פ המלצות של מבקרים במסעדה, מומלץ לבחור מנת הדגל של המסעדה היא פטה כבד איכותי, כאשר טווח המחירים מתחיל ב 150 ₪ לסועד ויכול להאמיר צפונה. גם כאן מומלץ לשריין את מקומכם מראש, עדיף כשבוע לפני ההגעה.

מנזו (Menza)

מסעדה עממית אשר ממוקמת במדרחוב הראשי של בודשפט. אין צורך לשריין מקומות מראש ומומלץ להגיע לפחות לארוחה אחת במסעדה, וזאת בשל העובדה כי מדובר במסעדה אשר זוכה לאין ספור המלצות ממבקרים בשל תפריט עשיר אשר משלב את ההיסטוריה הקולינרית ההוגנרית ביחד עם אלמנטים קולינרים מהעולם, כאשר האווירה הכללית היא אווירת רטרו בזכות פריטים היסטורים אשר נאספו במהלך הזמן כמו גם עיצוב הונגרי מדויק עם צבעים חזקים אשר מקנים יופי של אפשרות לחוויה כללית נהדרת במסעדה זולה אשר המחירים בה נעים בין 50-200 ₪ לאדם.

נסני נאני (Náncsi Néni)

אם אתם מחפשים אוכל הונגרי אותנטי וספציפית את מרק הגולש, המסעדה הזו היא בדיוק בעבורכם. מדובר במסעדה הונגרית אותנטית אשר כלל התפריט אשר מוגש הינו תפריט הונגרי מדויק, כאשר טווח המחירים הוא נוח לכל כיס בשל עלויות כספיות נמוכות גם בעבור שתייה של אלכוהול או בירה.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו