בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם ביוון

מי שעובד מהבית מכיר היטב את הרגעים האלה שבין "יש לי מלא עבודה" לבין "אולי רק אסיים את הפרק של חברים בנטפליקס ואז". המצב הזה מביא רבים מהעובדים מהבית לצאת החוצה אל בתי הקפה ולשבת בהם במשך שעות. רוב בתי הקפה בעולם מתורגלים לתופעה שבעבר הכעיסה רבים, ונותנים לגיטימציה לישיבה ממושכת במקום. במאמר זה נכיר כמה בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם ביוון.

 

עבודה מהבית – לא מתאים לכולם

אז אם אתם באים מעולם העבודה מהבית אתם בוודאי יודעים שהדבר מצריך משמעת עצמית גבוהה ויכולת תכנון זמן לא פחות ממעולה. אם אתם לא מהאנשים האלו, כדאי שתבחנו את האפשרות לעבוד בתוך מסגרת של עבודה מהמשרד, אך אם אתם עובדים בעבודות כמו חברת קידום אתרים או כתיבת תוכן, סביר לוודאי שתעבדו מהבית לא מעט.

כדי להקל עליכם הטיפ שלנו הוא לצאת לאחד מבתי הקפה באיזור ולמנוע הסחת דעת שמתרחשת בתוך הבית, ואם אתם בחו"ל ולקחתם איתכם את העבודה, הנה מספר בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם ביוון.

 

BiteBox – אתונה, יוון

אחד מבתי הקפה המפורסמים באתונה הוא BiteBox. המקום מגיש מגוון של כריכים טעימים, קינוחים מושחתים וסלטים צבעוניים ומגוונים במחירים מצחיקים (כנראה שמשטר של 50 ש"ח תקבלו עודף עבור ארוחה מלאה). המקום הוא קטן, אינטימי ונעים, וישיבה בו עם הלפטופ יכולה להביא לשעות ארוכות של צלילה לתוך העבודה שלכם, תוך כדי נשנוש של הפינוקים שהמקום מציע.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם ביוון – Kimolia Art Café

אין מאמר בנושא בתי קפה מומלצין שניתן לעבוד מהם ביוון בלי בית הקפה הבא – Kimolia Art Cafe. המקום הקסום הזה מעוצב כולו ברהיטים צבעוניים כמו כסאות, שולחנות וספות, הקירות מעוטרים עם ציורים ותמונות ססגוניות וכל זה בסמטה קטנה באתונה.

מעבר לאוכל הטעים שמגישים בו והמחירים הנוחים, מדובר בפינה שקטה במרכז אתונה שתאפשר לכם לעבוד בשקט באווירה משגעת וצבעונית.

 

Zuccherino – וואו אמיתי

מי שאוהב לעבוד עם משהו מתוק בפה – Zuccherino הוא בדיוק המקום בשבילו. בית הקפה הזה מציע קינוחים מכל הסוגים שאפשר לדמיין, וגם גלידות במגוון טעמים המוגשות בתוך וופל מצופה שוקולד וסוכריות, וכן – יש פה אפילו גלידה שחורה.

המקום שנמצא בשדרה ירוקה באתונה מציע מקומות ישיבה פנימיים וחיצוניים, וכל מה שנותר לכם לעשות זה לקחת את הלפטופ שלכם, לקנות גלידה מפנקת ולהתחיל לעבוד עם טעם מתוק בפה. יותר טוב מזה? כנראה שבאמת נשתגע.

 

מאפייה ל-Pantheon

מאפיית Pantheon המהממת גם היא אחד מהמקומות הנעימים לשבת בהם ביוון. תוכלו לבחור את אחד מהשולחנות שבמקום ולהתמקם לכם בפינה נעימה במאפייה, תוך שאתם מתענגים על מנות פסטה משובחות ומאפים בטעמים בינלאומיים.

בחרו לכם את האחד שנראה לכם הטוב ביותר מבין בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם ביוון, וקדימה – רוצו לארוז!

מאפייה

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מסעדות
מסעדות שאסור לפספס בבודפשט

מתכננים טיול בבודפשט בקרוב? ובכן, להלן המדריך המלא בעבור מסעדות שאסור לכם לפספס בעת ביקור בעיר. בודפשט – בירה קולינרית אירופאית אין כל ספק כי

לכתבה »