למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

מאז סוף שנות השבעים של המאה הקודמת, עולה בהתמדה מספר הישראלים היוצאים לחו"ל לטיולים וחופשות, נסיעות עבודה ועסקים. השינויים במבנה הכלכלה בישראל והחירות היחסית בשימוש במט"ח, התחילו תהליך שרק הלך והתעצם עם השנים. בשנות התשעים של המאה הקודמת ובתחילת המילניום הנוכחי התעצמה התופעה של יציאת ישראלים לחו"ל ומדי שנה הכריזו כלי התקשורת על שיאים חדשים של טיסות מנמל התעופה שנשברו. בניית שדה התעופה החדש והמודרני בישראל רק העצימה את התהליך והוזלת כרטיסי הטיסה באמצעות הסכמים של ממשלת ישראל עם חברות התעופה השונות השלימה את התמונה. ואולם ככל שעלה מספר הישראלים היוצאים לחו"ל כך גדל מספר המטענים שאבדו או נגנבו. בנוסף, עלה מספר המקרים שבהם חלו ישראלים בחו"ל או סבלו מבעיות רפואיות שונות שהצריכו טיפול בבתי חולים מקומיים. ביטוח נסיעות לחו"ל נועד בדיוק לכסות את המקרים הללו ולאפשר לאזרח ישראלי שחלה או נפצע בחו"ל לקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי תוך ביטחון מלא כי ביטוח נסיעות לחו"ל שנרכש לפני הטיסה, ייתן מענה הולם למצב ויסייע למבוטח למצות את כלל הזכויות שלו.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה בכלל

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו פוליסת ביטוח שאמורה לכסות את מגוון מצבי החירום הבריאותיים והרפואיים שעלולים להתרחש תוך כדי הנסיעה לחו"ל והשהייה שם. חברות הביטוח השונות מציעות מגוון רחב של פוליסות שנועדו לטפל בכל הקשיים האפשריים שעלולים להתעורר בדרך ליעד או תוך כדי השהייה בו. ואולם בנוסף לאמור לעיל, ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה גם מצבים שבהם אבד חלק מהמטעם של המבוטח או כולו. אבדן מטען או כבודה מכוסים גם כן בביטוח הנסיעות לחו"ל ומאפשרות לכל אדם לנסוע ללא חשש מהתוצאה העגומה של אבדן המטען. ביטוח הנסיעות יכול להיות ברמה הנמוכה ביותר, עבור נסיעות קצרות, או ביטוח נסיעות מורכב יותר אותו רוכשים בדרך כלל מי שמעוניינים לשהות בחו"ל תקופה ארוכה ולבצע במהלכה טיולים או מסעות באזורים שכוחי אל בעולם.

 

למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

כאמור, ביטוח נסיעות לחו"ל אמור לפתור בעיות שאחרת היה הפתרון שלהן עולה הון תועפות וגם הטיפול בהן היה עלול להתעכב או שלא להתקבל בכלל. הביטוח כאמור מונע מהמבוטח את התענוג המפוקפק להיפצע או להיוותר בלי מטען באמצע שום מקום, בלא כל אפשרות ריאלית לרכוש ביגוד חדש או לקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. עובדה היא שאף שהביטוח הזה איננו מחויב על פי חוק, אף ישראלי הנוסע לחו"ל איננו מוותר על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל ולו בהיקפים ובסכומים הצנועים ביותר. אם אתם טסים לחו"ל בקרוב ואם יש בדעתכם לבטח את עצמכם ואת בני המשפחה, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ולהפוך את החיים לקלים ויפים יותר באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

מטיילים מבוטחים

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו