איפה עושים ביטוח לחו"ל ב-2023?

כשהשגרה חונקת, כשאתם מגיעים למשרד וכל מה שעובר לכם בראש הם החופים של יוון או השווקים של המזרח הרחוק – כנראה שהגיע הזמן לצאת לחופשה. ישראלים ידועים כעם שאוהב לנפוש ולבלות, ומיליוני ישראלים פוקדים את שדה התעופה מידי שנה כדי לזכות בכמה ימי רוגע והתנתקות.

כשזה נוגע לטיסות לחו"ל, כבר ברור לכולם שביטוח חו"ל הוא חלק מההוצאות השוטפות של החופשה. אבל איפה עושים ביטוח לחו"ל ב2023? למה חשוב לשים לב?

 

ביטוח לחו"ל – מה זה ולמה זה חשוב?

ביטוח חו"ל הוא ביטוח שמטרתו לשמור עליכם מפניי תרחישים לא צפויים בעלי משמעות כלכלית אשר עלולים להתרחש מעבר לים. תאונות, גניבות, תרחישים רפואיים מורכבים, אבדן רכוש, אבדן מזוודה, כל אלו ועוד הם תרחישים שמתרחשים מידי יום. מטרת הביטוח היא לדאוג לכיסוי ההוצאות הללו תוך תשלום מינימלי.

כמו כן, כשמדמיינים את החופשה המושלמת בחו"ל, התרחישים הרעים לא צצים לראש ואכן ברוב המקרים החופשה מתנהלת על הצד הטוב ביותר. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהמציאות בשטח, אותה מציאות הכוללת גם אירועים פחות נעימים, כן חשוב להיערך לכך מראש ולמנוע עוגמת נפש מיותרת.

 

איפה עושים ביטוח לחו"ל?

כעת, הגענו לשאלת השאלות – איפה עושים ביטוח לחו"ל? כדי לענות על השאלה הזאת באופן המשכנע ביותר תצטרכו לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, שכן כל חופשה כשלעצמה מתבטאת בצרכים אחרים מטעם חברות הביטוח. כדי להעמיק בכך קצת, הנה סיווג קל של אפשרויות הביטוח העומדות בפניכם:

 

קופות החולים

הסיווג הראשון הוא בין קופות החולים לבין חברות הביטוח הפרטיות. דרך קופות החולים ניתן לקבל ביטוח של אחת מהחברות הפרטיות במחיר מוזל יחסית. יחד עם זאת, במקרים רבים הביטוח הוא יחסית דל ואינו מכסה את כל הצרכים של הנופש הממוצע. לכן חשוב לוודא לאילו כיסויים הם מתחייבים.

 

החברות הביטוח הפרטיות

בימינו, קיימות שש חברות ביטוח פרטיות מובילות בשוק ביטוחי החו"ל בישראל: הראל, כלל, מגדל, פספורטקארד והפניקס. במבט שטחי ולא מעמיק, ניתן בטעות לחשוב שלא קיימים הבדלים מהותיים בין חברות הביטוח ובין התנאים שהן מציעות. אולם, מבט מיומן ומקצועי יחשוף מספר הבדלים משמעותיים בניהם: דמי ההשתתפות העצמית, גובה הכיסוי והפיצוי, דרך הכיסוי ועוד.

 

איזה ביטוח כדאי לבחור?

כאמור, כל חופשה שונה במאפיינים שלה ובהתאם לא כל פוליסות הביטוח יתאימו לכל החופשות. למשל, חופשה בת שלושה ימים ביוון שונה בתכלית מחופשת בת שלושה שבועות בנפאל. כמו כן, כאשר החופשות מתמקדות בפעולות של אקסטרים וספורט אתגרי, חשוב לשים לב שהכיסוי לכך מופיע בפוליסת הביטוח, שכן חברות רבות לא כוללות הוצאות אלו בפוליסת ביטוח הבסיסית שלהן.

 

לסיכום – צאו להשוות

השוואה טובה ומדוקדקת היא הסוד האמיתי להתאמת הביטוח המושלמת עבורכם ב-2023. אל תתעצלו ולכו להשוות, בהצלחה!

ביטוח נסיעות לחול

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מטוס ומזוודה
ביטוחים
למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

מאז סוף שנות השבעים של המאה הקודמת, עולה בהתמדה מספר הישראלים היוצאים לחו"ל לטיולים וחופשות, נסיעות עבודה ועסקים. השינויים במבנה הכלכלה בישראל והחירות היחסית בשימוש

לכתבה »