שווקים בדובאי – איזה שווקים מומלצים לביקור?

החופשה בדובאי לא תהיה מושלמת בלי "הסוק" – כך נקרא שוק בדובאי. לצד היוקרה ומגדלי הפאר, דובאי מציעה לא מעט שווקים המתאימים לתייר הישראלי ולכיסו, בין אם מדובר על בגדים ובין אם על זהב. כאן תוכלו למצוא המלצות על השווקים הכי טובים בדובאי.

 

תכשיטים אמירתיים בשוק הזהב

מבין מבחר של שווקים בדובאי המומלץ ביותר הוא שוק הזהב הנמצא באזור דיירה באוויר הפתוח ומציע חנויות אטרקטיביות הן במחירים והן בעיצוב. מדובר על שוק הזהב הכי גדול בעולם בו גם נמצאת טבעת הזהב הכי גדולה בעולם ששוקלת 64 ק"ג ובעלת שיא גינס. אל תתביישו להתמקח עם הסוחרים והיו בטוחים שכל מה שתקנו הוא מזהב אמיתי המגיע עם תעודת אחריות.

לשוק זה מומלץ להגיע בכל יום למעט יום שישי אז הרבה חנויות וביניהן החנות עם הטבעת הגדולה בעולם סגורות. ובאופן גורף עדיף תמיד להגיע לכל הסוקים בשעות הבוקר כיוון שבצהרים המקומיים לוקחים הפסקה ארוכה לתפילה.

 

להריח את התבלינים והבשמים המיוחדים

בסמוך לשוק הזהב ממוקם שוק התבלינים בו חוש הריח שלכם לא יפסיק לעבוד. המגוון העצום, הצבעים והניחוחות יעוררו בכם תחושות שונות. תוכלו לטעום מהאורגנו הפרסי או מהקארי ההודי ולרכוש בזול זעפרן או ראס אל חנות בסגנון אמירתי. באותו אזור גם נמצא שוק הבשמים שהוא מבוך בפני עצמו של ניחוחות קטורת, מור ולבונה. אל תתבלבלו, פשוט לכו עם הזרם וחפשו את הבשמים המועדפים עליכם.

 

בדים ובגדים בשוק הטקסטיל

ממש בצד השני של הנחל ממול לשוק התבלינים נמצא שוק הטקסטיל. תוכלו להגיע אליו באמצעות האברה שזוהי סוג של סירה המשמשת כמונית בתשלום מינימלי. תוך מספר דקות לאחר שתרדו בצד השני, פנו שמאלה לכיוון שוק הטקסטיל. מדובר על שוק קטן שבצמוד אליו גם נמצא שוק הצעצועים. שם בוודאי הילדים ירצו מזכרת בזול. חשוב לציין שבשוק הטקסטיל ניתן לתפור חליפה או שמלה בהתאמה אישית ובזול, ואף לקבל אותם מוכנים תוך מספר ימים.

 

שוק הפשפשים של דובאי

ישנם מספר שווקי פשפשים בדובאי, אך הידוע ביניהם הוא השוק שנמצא בפארק זאביל בו גם נמצאת הדובאי פריים (מסגרת הזהב של דובאי). בכל סוף שבוע ניתן לבקר בשוק ולמצוא פריטים מיד שניה שווים במיוחד. השוק מציע כ-300 דוכנים של כלי חרס, קרמיקה, בגדים, בדים ועתיקות לצד דוכני אוכל רחוב ושתיה מרעננת.

 

שוק מדינה ג'ומיירה

לבסוף, השוק המומלץ ביותר מבחינה עיצובית הוא שוק מדינה המקורה. מדובר על עיצוב עתיק המשלב עץ, גשרים ומגדלי צינון מקוריים לצד חדשנות. השוק נמצא סמוך למלון בורג' אל ערב המפואר ובו תוכלו לרכוש מזכרות וליהנות מבתי הקפה. שוק זה פתוח עד 2:00 בלילה אבל מומלץ להגיע בבוקר מהשעה 8:00. לסיכום, השווקים של דובאי הם חוויה שאסור לפספס אותה.

שווקים בדובאי

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

בית הארחה מומלץ
נופש בחו"ל
6 אופציות נופש לדתיים

עבור אנשים דתיים, מציאת יעד לחופשה שעונה על הצרכים שלהם יכולה להיות מאתגרת. עם זאת, קיימות אפשרויות רבות המציעות חוויה ייחודית ומספקת עבור אנשים מכל

לכתבה »