פסטיבלים ששווים ביקור באבו דאבי

אבו דאבי היא עיר שבה חוגגים פסטיבלים רבים. זאת בנוסף לחגים המוסלמים הנחגגים באופן חגיגי במיוחד בעיר, כמו הרמדאן, עיד אל פיטר, עיד אל אדחא וכן הלאה. החגיגות הללו מלוות בהחלפת מתנות ותרומה לנזקקים, אך עבור הישראלים, המכירים היטב את החגים המוסלמים, מעניין להכיר דווקא את הפסטיבלים החילוניים של אבו דאבי.

 

פסטיבל אבו דאבי

פסטיבל אמנות ותרבות מהנודעים והחשובים באמירויות. במהלך הפסטיבל אפשר לפגוש אמנים מכל הסוגים, מרחבי העולם, אשר מתכנסים בעיר כדי לחגוג את אחד האירועים החשובים במפרץ. בין היתר משתתפים באירוע מוסדות תרבות חשובים מרחבי העולם ומציגים תכניות תרבות שונות לאורך הפסטיבל.

 

יריד הספרים הבינ"ל באבו דאבי

יריד ספרים זה נחשב הגדול ביותר במזה"ת והוא אף הולך ומתפתח עם השנים, מעניק הזדמנות למאות סופרים מעשרות מדינות ברחבי העולם, לפרסם את עבודתם.

זהו אירוע המאורגן במשותף בין רשות אבו דאבי לתרבות ומורשת לבין יריד הספרים של פרנקפורט ובזכות הצלחתו הגדולה, הפך היריד לאירוע תרבות חשוב ברמה עולמית ולא רק אזורית.

 

פסטיבל המחול הבינ"ל של אבו דאבי

זהו אחד הפסטיבלים המבוקשים ביותר באבו דאבי, מציג סגנונות מחול מגוונים ביותר, ביניהם היפ הופ, סלסה, אפרו רומבה, צ'ה צ'ה ועוד.

נוסף על מופעי מחול, אפשר גם להשתתף בשיעורי מחול מודרכים על ידי מדריכי מחול מוסמכים.

 

פסטיבל המדע של אבו דאבי

פסטיבל זה נערך תחת חסותו של נסיך הכתר של אבו דאבי והוא מבטא היטב את רוח החדשנות שבה דוגלת מדינת האמירויות בכלל ואבו דאבי בפרט.

זהו פסטיבל המדע הגדול ביותר שנערך באזור ומאז היווסדו ביקרו בו מיליוני מבקרים.

 

מרוץ הגמלים של אבו דאבי

מרוץ הגמלים של אבו דאבי הוא אחד האירועים החברתיים החשובים ביותר במדינה, המתקיים על רקע אירוע ספורט מסורתי, עתיק יומין וייחודי.

כספי הפרס הנדיבים, התרגשות אפופת אבק מדבר, רוכבים אמיצים ואורחים נכבדים הופכים את המרוץ לאירוע שאי אפשר לפספס.

תיירים מגיעים במיוחד מרחבי העולם כדי לצפות במאורע המרגש, אבל גם צופים מקומיים וגם בני משפחת המלוכה, שלא מרשים לעצמם לפספס את ההתרחשות המסעירה.

מסלולי המרוצים המעוצבים במיוחד למטרה זו, מארחים מרוץ גמלים כזה או אחר, בסופי שבוע קרירים.

 

לסיכום

מלבד אירועים אלה, הנזכרים כאן, אבו דאבי מארחת גם טורניר גולף שנתי בינ"ל חשוב, אליפות העולם במרוץ רד בול האוויר, הגרנד פרי השנתי של פורמולה 1 (מירוץ מכוניות) ואירוע שנתי של סירות יוקרה.

לכל אחד מן האירועים הללו מגיעים עשרות אלפי מבקרים בשנה ואין ספק שהחיבה של תושבי העיר והממלכה לחגיגות, מספקת אטרקציה בלתי נשכחת גם לתיירים המגיעים במיוחד מחו"ל, אך גם לתושבים המקומיים ואפילו למשפחת המלוכה, הנוהגת לפקוד את האירועים הללו אף היא.

 

אי

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »