5 סיבות לתכנן טיול ברומא

עיר הבירה של איטליה, רומא, היא אחת מהערים התיירותיות ביותר בעולם, ולא בכדי – היא מחזיקה בחשיבות היסטורית, דתית, וכמובן – תיירותית.

העיר הסואנת מציעה למטיילים בה שיטוטים בסמטאות ציוריות ועתיקות, בזיליקות מפוארות, כיכרות באווירה רומנטית, ואיך לא – אוכל איטלקי משובח.

שפע האתרים ההיסטוריים, חיי הלילה התוססים, והנגישות הגבוהה לאתרי התיירות המרכזיים הופכים את רומא ליעד תיירותי מושלם.

 

אמנות והיסטוריה משתלבות יחד

רומא היא גן עדן של ממש עבור חובבי האמנות באשר הם. הכנסיות היפהפיות, המוזיאונים, ושפע פסלים המעטרים את העיר הופכים אותה ליעד שהוא בגדר חובה עבור כל מי שאוהב ומעריך אמנות.

בין המוזיאונים החשובים של רומא ניתן למצוא את מוזיאון הקפיטול, גלריית בורגזה, וכמובן – את מוזיאון הוותיקן המפורסם, בו תמצאו אוסף אמנות היסטורי מתקופת הרנסנס והבארוק.

גם ישיבה אקראית על ספסל בעיר, באחת הפיאצות או בפארקים מספיקה בשביל לחוות ולהרגיש את האווירה האמנותית וההיסטורית המיוחדת ששוררת בעיר.

 

קולינריה איטלקית משובחת

המטבח האיטלקי נחשב לאחד המטבחים האהובים ביותר בעולם, וחוץ מהפסטה והפיצה המוכרות והאהובות, ניתן למצוא עוד מאכלים רבים שישביעו את הבטן וישמחו לכם את הלב. האוכל הוא חלק בלתי נפרד של טיול ברומא.

אל תחמיצו ביקור באחד מהטרטוריות המקומיות, המציעות מאכלים שונים מהמטבח הרומאי. אתם לא חייבים לאכול במסעדת פאר יקרה בכדי לחוות וליהנות מהמטבח האיטלקי, שכן העיר רומא שופעת בבתי קפה ומסעדות המציעות קפה משובח, יחד עם מנות נהדרות וטעימות.

 

אתרי מורשת עולמית

ברומא יש מספר אתרים מרכזיים, המחזיקים במעמד של אתרי מורשת עולמית, ביניהם הקוליסאום המפורסם, שהוכרז כאחד משבעת פלאי תבל.

אתרים מפורסמים נוספים בעיר הם הפורום, הפנתיאון, כיכר הפיאצה נבונה בעיצובו של ברניני, המפורסמת בזכות המזרקות המרשימות שלה, וכמובן – הוותיקן.

הוותיקן מהווה את מרכזה של דת הנצרות הקתולית, וחוץ ממוזיאון מרשים, ניתן לבלות בו יום שלם ולחזות ביצירות אמנות מתקופת הרסנס ולבקר בבזיליקת פטרוס המרשימה.

 

ריאות ירוקות בתוך העיר

לצד העתיקות הרבות, ניתן למצוא ברומא לא מעט פארקים וגנים יפהפיים, היכולים להוות מקום נהדר לעצירה לפיקניק טוב ומנוחה. אם הגעתם לרומא במזג אוויר נעים, אל תפספסו ביקור באחד מהפארקים והגנים הרבים בעיר.

בין הפארקים והגנים השונים ניתן למצוא את גני וילת בורגזה (הנחשבת לאחד הגנים היפים והמטופחים ביותר בעולם), את וילה דוריה פמפילי (שאירחה בעבר את תחרות האולימפיאדה), ואת הגנים המפורסמים והמרהיבים של הוותיקן.

 

לסיכום

ניתן למנות סיבות רבות המצדיקות ביקור ברומא – אוכל משובח, גנים ופארקים מטופחים, אתרי מורשת היסטורית עולמית, ואטרקציות רבות עבור חובבי האמנות הקלאסית והמודרנית גם יחד.

ישראלים רבים אוהבים לבקר ולטייל ברומא, ואף חוזרים אליה יותר מפעם אחת. הסיבה לכך היא ששפע האטרקציות ונקודות העניין הגדול שיש בעיר פשוט לא מספיק להקיף ביקור אחד.

אל תפספסו את רומא!

ארמון

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »