מתחתנים ברצועת עזה? אתם חייבים מיגונית!

המבצע הצבאי האחרון שהתקיים ברצועת עזה גרם לביטולים של חתונות רבות באזור הדרום. שכן, זוגות רבים גילו שאין באפשרותם להזמין את האורחים אל האולם בגלל שאין מיגונית בקרבת מקום. עובדה מצערת זו גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים שונים כדי להתמקד בהפצת המידע החשוב שיוצג בפניכם בשורות הבאות. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לקיים את החתונה שלכם ברצועת עזה בכל מצב.

 

תכירו קודם כל את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים הנוגעים לצורך שלכם במיגונית, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שנכחנו בעצמנו בחתונה שהתקיימה ברצועת עזה כמה ימים לאחר שהסתיים המבצע האחרון שהתקיים שם. לצערנו, מצאנו את עצמנו רצים אל מרחב מוגן, אבל התברר לנו שהמרחב הקיים קטן מלהכיל את כל האורחים במקום. החרדה שתקפה אותנו באותם רגעים גרמה לנו להבין שאם נצא בחיים – נכתוב על כך מדריך מקיף שיעלה את המודעות לנושא וכך היה. אז המדריך הנוכחי פונה אל מי מכם שמתכננים להתחתן ברצועת עזה ואנו מבקשים שתקראו אותו בעיון ותיישמו את כל המידע החשוב שיופיע בו.

 

מתחתנים ברצועת עזה? אתם חייבים לבדוק שיש מיגונית!

תראו, זה לא משנה אם אתם מתכננים לערוך את החתונה שלכם זמן רב אחרי המבצע הצבאי או שאתם רק רוצים לצלם תמונות של סאב א דייט באזור האולם שנמצא ברצועת עזה. בכל מקרה – אתם צריכים לברר מראש שיש מיגונית במקום. אל תחשבו שאתם טרחנים! שכן, לא מעט אנשים עושים זאת בידיעה שבמקרה הצורך – יהיה להם לאן ללכת במהירות.

 

איך בודקים אם יש מיגונית במקום?

אם אתם מגיעים רק לצילומים באזור מבודד, אתם צריכים להגיע אל המקום מראש ולבדוק בעצמכם אם יש שם מיגונית. אם אתם עורכים את האירוע שלכם באולם, בית כנסת או מועדון שנמצא באזור רצועת עזה – עליכם להרים טלפון אל האחראי של המקום ולברר עמו האם יש מיגונית בקרבת מקום.

 

יש מיגונית? איפה?

קראתם את הכותרת שנכתבה לעיל? מעולה. כי זו השאלה שאתם צריכים להפנות אל הגורם שאמר לכם "יש מיגונית באזור". שכן, שמענו לא פעם על מי שקיבלו תשובה כזו ובדיעבד, גילו שאין מיגונית באזור או שיש כזו אבל היא נמצאת במרחק רב מאוד ממקום האירוע. חשוב מאוד שתערכו בירור מקיף ותקבלו רישום מדויק של האזורים שבהם יש מיגוניות, למשל:

  • במרחק 200 מטר מזרחה לאולם יש מיגונית
  • במרחק 100 מטר מערבה לאולם יש מיגונית
  • במרחק 400 מטר צפונה לאולם יש מיגונית

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על מיגונית במידה ואתם מתחתנים ברצועת עזה. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שאתם מוגנים.

רחבת ריקודים

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »