מיזוג נייד לטיולים – מה אתם צריכים בשביל זה

טיול קמפינג בחיק הטבע הוא הדרך המושלמת לחוות את הטבע מקרוב. בלי תיווך ובלי מחסומים.

אנשים שאוהבים קמפינג הם אלה שמחפשים להתחבר לטבע בצורה הכי ישרה וטבעית שיש, אבל אפילו אנשים שאוהבים קמפינג, מעדיפים לחוות את הטבע בצורה קצת יותר ידידותית ונוחה.

במיוחד כאשר מדובר על מזג האוויר החם של ישראל.

 

אז איך משתמשים בפתרונות מיזוג ניידים ומה צריך כדי שזה יעבוד?

מגוון פתרונות מיזוג ניידים

פתרונות מיזוג נייד קיימים בשוק כבר זמן רב. חלקם משמש בעיקר לאירועים, כאשר האירועים מתקיימים בחוץ, או אפילו באוהל אירועים גדול.

למעשה, פתרונות המיזוג הללו מאפשרים לחמם, או לקרר כמעט כל סביבה – אפילו אם הסביבה נמצאת באוויר הפתוח.

 

מאוורר תעשייתי

מאוורר גדול, חזק ועמיד, נמצא בשימוש בגני אירועים ובתי קפה עם מרפסת פתוחה.

המאוורר יוצר רוח חזקה, מתאימה למיזוג בסביבה לחה וחמה.

בין אם אתם עושים קמפינג על שפת הכנרת בשיא החום ובים אם אתם מארגנים אירוע בטבע – מאוורר תעשייתי הוא פתרון מתאים למספר גדול של אנשים, כמו גם למספר קטן של אנשים.

 

מזגן נייד

מזגנים ניידים הם פתרון מוכר וותיק בתחום המיזוג הנייד. קל לשנע אותם ונוח להפעיל אותם. הם מתאימים לשימוש בכל מקום ובכל זמן, מסוגלים לקרר חללים גדולים, גם בימים חמים מאוד, או לחמם – כשקר בחוץ.

ניתן לרכוש מזגן נייד, או לשכור אחד כזה. אם מדובר על מיזוג של שטח גדול, כדאי לבדוק אפשרות לרכוש, או לשכור יותר ממזגן אחד.

 

תנור חימום אינפרא

פתרון בטוח לשימוש, נוח ואפקטיבי לחימום כל חלל.

רמת הבטיחות הגבוהה מאפשרת להשתמש בתנור אפילו בתוך אוהל – בתנאי שמדובר על אוהל מספיק רחב, כאשר התנור יכול להימצא במרחק בטיחות מחומרים דליקים.

 

מצנן נייד

מצננים הם פתרונות קירור מושלמים לסביבה יבשה וחמה ,כמו המדבר למשל.

המצנן הנייד מסוגל לקרר מספר גדול של אנשים, או לחילופין – שטח גדול יחסית, כך שבין אם אתם מקימים אוהל לאירוע ובין אם אתם מקימים מאהל קמפינג, אתם צריכים מצנן נייד שיקרר אתכם היטב.

גם ההפעלה של המכשיר והתחזוקה שלו נוחות וקלות ולכן אפשר לרכוש, או לשכור את המצנן ולהנות ממנו לטווח ארוך.

 

גנרטור

לצורך הפעלת מכשירי חשמל בטבע, כל חובב קמפינג יודע – צריך גנרטור. מדובר על ספק חשמל נייד, שאפשר לחבר אליו כל מכשיר חשמלי  – החל בפתרונות מיזוג ניידים וכלה במקרר, רמקול נייד ואפילו טלוויזיה….ניתן לטעון אותו מחדש בקלות יחסית בעת הצורך.

 

לסיכום

בילוי בחיק הטבע מעולם לא היה נוח וקל יותר, עם מגוון פתרונות מיזוג ואלמנטים רבים נוספים, המאפשרים לכם לבלות בחיק הטבע ולהמשיך להנות מהחיים הנוחים של המאה העשרים ואחת.

 

מפזר קור

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »