5 יתרונות בטיסות פרטיות לעסקים וחופשה בחו"ל

טיסה פרטית היום אינה נחלתם הבלעדית של צאצאי משפחת רוטשילד ודומיהם.

בניגוד לאחזקת מטוס פרטי השייכת לסטטוס הגבוה של בני האלפיון העליון בסולם הסוציו אקונומי הרי שטיסות פרטיות למטרות עסקים וחופשות בחו"ל משמשות גם אוכלוסייה רחבה

יותר שאינה מוגדרת בסטטוס של עשירות אם כי מרוויחה יפה. 

קראו על היתרונות המשמעותיים של הטיסה הפרטית אל מול זו הציבורית ומי יודע, אולי גם אתם תזכו לאייש טיסה פרטית בקרוב?!

 

האפשרויות לטיסה פרטית

האופציה הפחות נפוצה לשימוש בטיסה פרטית הינה רכישת מטוס פרטי. עלות של מטוס פרטי נמדדת במיליונים זאת בלי לחשב את הוצאות התחזוקה והדלק היקרות להחריד. למעשה, פחות מ-50 איש במדינת ישראל מחזיקים במטוס פרטי כשמתוכם רק מעטים רכשו את המטוס יד ראשונה.

האופציה הנוספת שהופכת למקובלת יותר ויותר בקרב המעמד הגבוה הינה הזמנת שירות של טיסות פרטיות מחברות פרטיות.

עלות טיסה פרטית נע בין  4000-8000 דולר עבור שעת טיסה של 7-8 נוסעים במטוס קטן ליעד קרוב. לטיסות פרטיות יתרונות רבים. טיסה פרטית – קראו על הסיבות שגורמות לנוסעים רבים כיום להמיר את הטיסה הציבורית בטיסה במטוס פרטי:

 

טיסות פרטיות – היתרונות

  1. אתם קובעים את הלו"ז

בניגוד לטיסה בחברות התעופה הרגילות הכפופה לתיאום מראש בהתאם למועדי טיסות קבועים, בטיסה פרטית ניתן לקבוע את זמן הטיסה לפי דרישת הלקוח. בנוסף, ניתן לטוס גם בהתראה בסמוך למועד הטיסה. בעלי עסקים נעזרים בשירות זה כאשר הם חייבים לנהל פגישות דחופות ולהגיע ליעד בחו"ל בהתראה של כמה שעות.

 

  1. חיסכון בזמן ההמתנה בנמל התעופה

זמן המתנה לטיסה פרטית קצר במידה משמעותית מזה הקודם לטיסה בחברה ציבורית. נוסעי טיסה היוצאת מנמל טיסה ציבורי יופנו לטרמינל פרטי וייהנו משירות זריז וממעבר ובידוק מהירים. במידה ומדובר בנמל תעופה קטן בהיעדר תנועה ערה של נוסעים ההמתנה תתקצר עוד יותר.

 

  1. חוסכים את זמן הטיסה

לרוב מטוסים פרטיים טסים באופן מהיר וגבוה יותר מהמטוסים הרגילים מה שמקצר משמעותית את זמן הטיסה.

 

  1. טיסה מפנקת במיוחד

טיסה במטוס פרטי הינה חוויה מענגת. היא כוללת מרחב, מטבחון אישי ותנאי אירוח ברמה גבוהה. בנוסף, אתם היחידים במטוס ואינכם צריכים להיות כפופים לגחמותיהם של נוסעים אחרים.

 

  1. מחיר הגיוני

טיסות פרטיות אינן שירות זול אמנם, אך בהתחשב באפשרות של התחלקות בעלויות עם שמונה בני משפחה או חברים נוספים הטסים יחד באותה טיסה, ההוצאה אינה גדולה כל כך ביחס למחיר טיסה במחלקה ראשונה במטוס רגיל.

 

טיסות פרטיות – האפשרות שלכם למיתוג גבוה

מלבד כל היתרונות הקיימים באפשרויות הטיסות הפרטיות יש לקחת בחשבון כי בעלי עסקים המעוניינים למתג את עצמם גבוה עשויים להרוויח מהעלאת תמונה שלהם במטוס פרטי לרשתות החברתיות.

טיסה פרטית מפנקת כאמור, הפכה נחלת הכלל. מה אתכם?! מוזמנים גם אתם ליהנות מחוויית פרטיות, נוחות ויוקרה במחיר שאפשר לעמוד בו.

מטוס פרטי

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »