המסעדות המומלצות ביותר באילת !

כל חופשה טובה חייבת לכלול בתוכה חוויה קולינרית עשירה ומשובחת.

אילת ידועה במסעדות המצוינות והמגוונות שלה – מסעדת בשר, דגים, בית קפה, מסעדות כשרות ועוד. אספנו בשבילכם את המקומות המומלצים ביותר לשנת 2021 בעיר אילת, מוכנים? בתיאבון!

 

פדרו

פדרו היא מסעדת שף קסומה וייחודית השוכנת בלב גינה יפהפייה, מעוצבת היטב ומלאת צמחים. השירות במקום אדיב ונעים והמנות מגיעות מהר. התפריט מגוון מאוד – מנות ראשונות, דגים, בשרים, שרימפס, קינוחים ועוד. המסעדה מצטיינת באוכל נהדר בעל טעמים ייחודיים, ריחות קסומים ואווירה מהנה. כמו כן, ניתן לעשות אירועים וערבי קונספט במסעדה. אם אתם מחפשים מסעדה על רמה עם אוכל מאוד משובח ועיצוב מדהים, פדרו תהיה בחירה מעולה.

 

פסטורי

פסטורי היא חצר איטלקייה קסומה עם בר במרכזה, המציעה אוכל מגוון בניחוח טוסקנה. התפריט כולל בשרים, פירות ים, דגים, מנות ראשונות וכמובן – פסטה!. פסטורי מצטיינת במיוחד בפסטה המיוצרת במקום, עם רטבים ייחודיים בהשראת מתכונים טוסקניים על פי מיטב המסורת האיטלקית. המסעדה מציעה פסטה ללא גלוטן ופסטה מקמח מלא והיא נוחה מאוד לצמחונים. חשוב לציין שפסטורי מאוד מתאימה גם לילדים, לכן מומלץ להגיע אליה עם כל המשפחה.

 

טוי בר

מסעדה איטלקית כשרה עם בר מצוין. התפריט בטוי בר מתמקד במנות החלביות של איטליה, והתוצאות הן פשוט נפלאות – פוקצ'ות רכות עם תוספות ייחודיות, פסטות מגוונות ומשובחות, גבינות נהדרות, קינוחים שונים ועוד. אמנם האוכל טוב, אבל הבר לא נופל ממנו. טוי בר מציעה קוקטיילים מיוחדים, יינות ואלכוהול משובח. במשך השבוע יש ערבי ליין מיוחדים שלא כדאי להחמיץ – ליין יין בשלישי שמציע יינות במחיר מוזל, ליין אווירה בחמישי עם הנחה בשתייה החריפה ומוסיקה מקפיצה וליין קבלת שבת בשישי עם דגים מרוקאים ומוסיקה לכבוד שבת.

 

שוק דגים

המסעדה לוקחת את הסועד אל מסע בדמיון בחופי יון – הדגים המשובחים, אווירת חוף הים והעיצוב היוני יוצרים חוויה מיוחדת במינה. התפריט מצטיין במנות דגים מגוונות, מאכלי ים ואף בבשר מוצלח. המסעדה מאוד ידידותית לצמחונים וטבעונים כיוון שהסלטים והמנות הראשונות שלה מגוונות. כמו כן, השירות מעולה והמקום אסתטי ונקי. אם אתם רוצים להרגיש חופש, ניתוק, ניחוח יוני וליהנות מסעודת דגים משובחת – שוק דגים תהיה נהדרת עבורכם.

 

לסיכום

המתואר כאן הוא רק קצה המזלג של המסעדות שאילת מציעה לתייר. החוויה הקולינרית באילת היא ייחודית, וכפי שראיתם כל אחד יכול למצוא את המקום שלו – דתיים, חובבי דגים, חובבי בשר וחובבי בתי קפה. חופשה טובה היא חופשה עם אוכל טוב, אבל גם עם מלון באילת טוב, לכן מצורף כאן קישור לאתר עם כל המלונות באילת. המלונות בעיר טובים לא פחות מהאוכל, שווה להציץ באתר ולתכנן חופשה באילת ! תהנו!

 

מנת גורמה

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »