5 הכנות שצריך לעשות לפני שנוסעים לדובאי

אין אחד שלא חלם בתקופה האחרונה לטוס לדובאי, עכשיו שמותר לנו הישראלים.

אלו שבאמת מתכוונים לעשות זאת צריכים להכיר לדעת מספר דברים להתכונן לקראתם.

נפרט כאן את כל מה שצריך לדעת.

 

אתה לא חייב להיות מיליונר

היא מכונה באופן קבוע אחת הערים היקרות בעולם, אך תוכלו ליהנות מדובאי גם אם אתם מטיילים עם תקציב. המוניות עם מונה זולות בסטנדרטים בינלאומיים, ואתה יכול לנסוע במטרו במחיר נמוך מאוד. העיר גם שופעת אוכל זול מדי, במיוחד סביב Al Muraqqabat Rd ו- Al Rigga Rd ב- Deira. תוכלו גם להימנע מתשלום מיותר על חבילת אינטרנט או שיחות לחו"ל, ככיוון שמבקרים מקבלים כרטיסי סים בחינם עם הגעתם לשדה התעופה של דובאי.

 

יש בדובאי תרבות

בניגוד לסטריאוטיפים פופולריים, יש בדובאי הרבה מיותר משופינג וגורדי שחקים. הביטו מעבר לפאר, ותגלו מורשת תרבותית עשירה המשלבת מסורות בדואיות, ערביות ומוסלמיות. כדי לקבל שיעור היסטוריה מהיר, בקרו במוזיאון Etihad ובמוזיאון דובאי, ואז פנו למרכז שייח' מוחמד שמקיים שיחות של שאלות ותשובות שמטרתם להכיר את התרבות האמיראית לתיירים. מלבד זאת תוכל חקור את סצנת האמנות העכשווית המתפתחת בשדרות Alserkal ואפילו לתפוס הופעה באופרה של דובאי.

 

דובאי לא יבשה

חושבים שלא תוכלו לשתות? אלכוהול זמין בברים ובמסעדות מורשים, בדרך כלל אלו השוכנים למלונות. ברוב הברים יש האפי האוור – ל- Nola יש את המבצעים השווים ביותר. גיל השתייה החוקי הוא 21, אז קחו את תעודת הזהות שלכם. ברוב הבארים יש גם ליידי'ס נייט, בדרך כלל בימי שלישי, שפירושו שנשים יכולות ליהנות ממשקאות בחינם, בעוד בראנץ' אכול כפי יכולתך בימי שישי הוא גם מוסד ידוע בדובאי.

 

דובאי מושלמת לחובבי אוכל ויוקרה

לא סתם מישלן אמורה לפרסם את המדריך לדובאי בקרוב, לאכול במסעדות בעיר זה תענוג גדול. התערובת הרב-תרבותית של דובאי פירושה שתוכלו להתענג על כל מאכל, החל ממאכלים אתניים ידידותיים למטיילים בתקציב נמוך, מטבח אמירתי מסורתי ועד אוכל צרפתי משובח וגסטרונומיה מולקולרית.

מסעדות מגניבות כמו Sum of Us ו- Salt מובילות את השינוי מהרשתות הבינלאומיות, בעוד Frying Pan Adventures מציע סיורי אוכל נהדרים בדובאי העתיקה. דובאי תפתח שוק אוכל בשנה, בו המטיילים יוכלו לטעום את המיטב שיש לעיר להציע תחת קורת גג אחת, כמו גם את מסעדת MasterChef הראשונה בעולם.

 

אפשר לדלג על הבורקיני

דובאי היא עיר קוסמופוליטית, עם מהגרים המהווים כמעט 85% מהאוכלוסייה. אין צורך לכסות את השיער שלך, מכנסיים קצרים וחולצות טריקו לא מהווים בעיה במקומות רבים, ואת יכולה ללבוש ביקיני בחוף הים או ליד הבריכה. זו גם עיר זוהרת, אז תתלבשי בהתאם כדי להרשים את הסובבים ביציאות. בקניונים, במסגדים ובשווקים, עליכם לכבד את התרבות האסלאמית המקומית בלבוש צנוע, כלומר כתפיים וברכיים מכוסות.

בואו לגלות מה עושים בדובאי.

 

מגדלים

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו