הכירו את חברת השיט הבינלאומית MSC ואת האניות החדשות שלה

חברת השיט האיטלקית MSC היא חברת ענק בינלאומית, אך עדיין שומרת על מסורת וניחוח איטלקיים. האירוח, העיצוב, האוכל והתרבות. האניות החדשות של החברה הן חוד החנית של טיולי השייט בעולם! והבשורה הגדולה – לראשונה ישראל מצטרפת לחגיגה, כשהחברה משיקה הפלגות מנמל חיפה. כזה דבר עוד לא היה פה.

 

חברת אם אס סי – שיא היוקרה. שיא השייט

אם טיול הוא דבר מורכב, שכדי להנות ממנו צריך חוויות טובות ממגוון תחומים, טיול שיט על אחת כמה וכמה. אפשר לומר שהחוויה המורכבת באוניית השייט מצרפת כמה חוויות: חווית הטיסה ליעדי הטיול, חווית המלונאות ביעד, חווית הבילויים והאטרקציות השונות בטיול והחוויה הקולינרית בביקור באתרים שונים. לכל אלו מצטרפת סוגית הנסיעה בים. בהיעדר תנאים מעולים היא עלולה להפוך למעיקה. אבל כשמדובר באם אס סי.

 

אירוח מכל הלב בלב הים

הים הוא נוף אינסופי, שמתחלף כל העת. הוא נשקף מהמלון הטוב ביותר שיכולנו לייחל, עם חווית אירוח מדהימה. השירות משלב אדיבות אירופאית עם חמימות ים תיכונית – שיא המיזוג שמבטא את איטליה.

 

באוניות החדשות של אם אס סי

כשחברת יוקרה כמו msc משיקה אוניות דנדשות, תוצרת 2022, אפשר לצפות שזה יהיה וואו. אז אפשר לצפות, ולראות שזה עולה על כל הציפיות שלנו. רק הארכיטקטורה מספקת חוויה אמנותית רבת רושם. מספר הסיפונים באוניה משתנה בהתאם לגודלה, כאשר באונייה של כ-5000 נוסעים נמצא לא פחות מ-22 סיפונים.

אבל בואו נדבר רגע על הבילויים באוניית היוקרה. אפשרויות הבילוי כוללות את כל גווני הקשת של חוויות בילוי: פאן ותרבות, שופינג ודיינינג, ספורט וספא. זה אומר שיש באניות קזינו ומועדון, קולנוע וספרייה, חנויות אופנה, הסעדת שף איטלקית, מתחמי ספורט כמו מסלולי ריצה ובריכות שחייה, ומתחמי ספא ומרגוע.

 

כזה עוד לא היה בארצנו הקטנה

אבל עזבו אתכם מהאוניות החדשות, לנו הישראלים הבשורה החשובה באמת פה היא שהצטרפנו לחגיגה. תגידו לעצמכם שוב ושוב עד שתאמינו: יש הפלגות MSC מנמל חיפה! זה קורה במגוון תאריכים מבוקשים, עם כל התנאים המדהימים שתיארנו פלוס עוד כמה עשרות של עובדות משמחות, מפנקות ומטריפות לב שפשוט קצרה היריעה מלתאר.

 

מגוון יעדים, מגוון מחירים, מגוון חבילות שייט

כי אתם יודעים מה מתאים לכם. מה גורם לכם להנות וכמה מתאים לכם לשלם. בכלל, מתאים לכם טיול אקזוטי בקריביים או שייט מפנק קליל ברחבי הים התיכון? ואולי בכלל הפלגה עולמית? האמת, כשחושבים על זה – חווית ההפלגה בכל מקרה היא עולמית… אז אתם מוזמנים לקבל הצעות לחבילת השייט המושלמת בשבילכם. יש טיול ויש טיול, אבל אין כמו טיול שייט. בעצם, אין כמו טיול שייט עם האוניות החדשות של MSC. כי אם כבר נהנים, צריך גם לעשות את זה נכון.

חברת הספנות MSC

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו