האם יש דבר כזה – קריאת מחשבות?

מי מאיתנו לא נתקל לפחות פעם אחת במהלך חייו במופע אמנות חושים כזה או אחר. מופיע רצוף וגדוש בטלפתיה, טלקינזיס וכן קריאת מחשבות. אמנות קריאת המחשבות לוקחת חלק משמעותי במופעים רבים של כל אמן חושים, והיכולת של אמן החושים להביא אותה לידי ביטוי מעידה על רמת המקצועיות והאיכות של מופעו. ככל שהתרגילים המתבססים על קריאת המחשבות מורכבים יותר, כך גם המופע איכותי יותר. אך האם יש בכלל דבר כזה קריאת מחשבות? או שמדובר באחיזת עיניים?

 

מהי אמנות קריאת המחשבות?

קריאת המחשבות היא למעשה עיקרון המשויך ליכולות הטלפתיות של אמן החושים. קריאת מחשבות, כשמה כן היא, באה לידי ביטוי ביכולת של אמן החושים לנבא ולדעת מה אדם אחר חושב בנוגע לדברים שונים.

כל זאת כמובן, מבלי לעשות שימוש באף אחד מחמשת החושים הבסיסיים, וכן מבלי להכיר או ליצור קשר עם אותו אדם מראש. אם כן, מאחר שמדובר ביכולת אשר אינה ניתנת להסבר מדעי מוכח, רבים משייכים אותה לקבוצה של יכולות על טבעיות ועל חושיות. מכאן מגיע הספק – האם יש דבר כזה קריאת מחשבות.

 

היכן נוכל להיתקל בקריאת מחשבות?

כאמור, קריאת מחשבות היא היכולת המשויכת בעיקר לאמני החושים. על כן, נוכל להיתקל בקריאת מחשבות בעיקר במופעים של אמני חושים. עם זאת, אמנות קריאת המחשבות יכולה להופיע בכמה דרכים.

  • מופעים כחלק מאירועים – המופעים העיקריים בהם ניתן להיתקל בקריאת מחשבות היא מופעים של אמני חושים אשר מתבצעים כחלק מאירועים שונים כגון בר ובת מצווה, חתונות, ימי הולדת וכו'.
  • מופעי רחוב – כיום, אמני חושים רבים מבצעים קטעי קריאת מחשבות ברחוב מסיבות שונות כגון מופעי רחוב, צילום תכניות טלוויזיה ועוד.
  • קטעי וידאו – ישנם אמני חושים אשר יכולים לבצע קריאת מחשבות דרך סרטוני וידאו. דרך זו עובדת על רוב האנשים דרך המסך בלבד.

 

קריאת מחשבות – אמיתי או לא?

אם כן, שאלת השאלות היא "האם קריאת מחשבות זה דבר אמיתי?". כמובן שהתשובה לכך אינה חד משמעית מהסיבה הפשוטה כי לא ניתן להוכיח באופן מדעי את קיומה של יכולת קריאת המחשבות.

עם זאת, מומחים בתחומים אחרים כגון פסיכולוגיה, אכן יכולים להסביר כיצד מתבצעת קריאת המחשבות, ועל כן סבורים כי הדבר אפשרי, אם כי האופן בו הוא מוצג לקהל מעט מטעה. אם כך, קריאת המחשבות מבוססת בעיקרה על ידע פסיכולוגי, ועל כן נוצר פעמים רבות אפקט ההפתעה, אשר משאיר את כולנו המומים.

 

כיצד ניתן להזמין מופע של קריאת מחשבות?

אם גם אתם מעוניינים לצפות במו עיניכם בתרגילי קריאת מחשבות, תוכלו להזמין לאירוע שלכם או לכל מקום אמן חושים שיבצע זאת עבורכם. זאת ניתן לבצע במספר שלבים פשוטים:

  1. חפשו באינטרנט אחר אמני חושים, או לחצו על הקישור הזה – www.admagic.co.il.
  2. בצעו שיחת טלפון פשוטה ובקשו מאמן החושים לקבוע מופע עבור האירוע שלכם, והסבירו כי ברצונכם לכלול במופע תרגילי קריאת מחשבות.
  3. קבעו תאריך ומקום מפגש עם אמן החושים על מנת שתוכלו להיסגר יחדיו על פרטים לוגיסטיים חשובים.

 

לאחר מכן, כל שעליכם לעשות או לחכות לתאריך המיוחל למופע קריאת המחשבות, שבמהלכו תוכלו לראות במו עיניכם את התופעה המיוחדת ומסעירת החושים, קריאת המחשבות.

ראש מלא במחשבות

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו