דירות AIRBNB שכדאי להכיר בארה"ב

מתכננים טיול בארה"ב ומעוניינים להוזיל בעלויות הלינה? באמצעות השכרת דירות AIRBNB  באילו אזורים מומלץ לשכור ומה חשוב לדעת בנושא – כל הפרטים במאמר הבא.

 

דירות AIRBNB – הוזלה משמעותית לקראת הטיול הגדול בארה"ב

אם אתם מתכננים בקרוב טיול בארה"ב, וודאי אתם מודעים לעובדה כי לא מדובר בטיול זו, וזאת לאור העובדה כי המלונות בארה"ב הם יקרים מאוד, ועלותם יכולה להגיע לאלפי דולרים בעבור לילה, בייחוד בערים מבוקשות כדוגמת ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס וסן פרנסיקו. אולם, אחד הטרנדים החמים ביותר של השנים האחרונות הוא השכרה של דירות AIRBNB אשר מאפשרות לכם להוזיל באופן משמעותי בעלויות הלינה, וזאת לאור מחירים אשר עומדים על עשרות דולרים בודדים, אולם יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים.

 

מה חשוב לדעת בטרם משכירים דירת AIRBNB?

כאמור, השכרה של דירת AIRBNB מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לשהות באזורים מבוקשים מבלי להוציא אלפי דולרים, אולם חשוב מאוד לבצע מספר בדיקות מקדימות אשר יבטיחו את כדאיות ההשכרה. ראשית כל, מומלץ להיכנס לקבוצות ברשתות החברתיות בהם מפרסמים ישראלים המלצות אודות דירות שכדאי להכיר, לא רק בשל העובדה כי הדירה ממוקמת באזור מצוין אלא גם בשל האבזור אשר מצוי בדירה: טלוויזיות, מיטות מפנקות ולעיתים גם קומפלקסים אשר כוללים בריכת שחייה, חדר כושר ועוד.

דירות AIRBNB שכדאי להכיר בארה"ב

דירות ששווה להכיר בארה"ב

הוליווד, לוס אנג'לס

בעיר הוליווד תוכלו לבצע השכרה של דירת AIRBNB בגודל של 500 מטרים אשר ממוקמת בסמוך לשלט המפורסם. מדובר בדירה מאובזרת לחלוטין אשר זכתה לדירוג 10 באתר בוקינג, זאת בשל מיקום מנצח כמו גם שפע של אפשרויות לטיולים באזור: החל מטיול רגלי בהרים של הוליווד, ביקור בשדרת הכוכבים וכן מסעדות רבות הן בעלות כוכבי מישלן. העלות עומדת על 600 ₪ ליום, אולם ניתן להוזיל באופן משמעותי במידה ומזמינים מראש.

ברקולין, ניו יורק

שכונת ברוקלין המבוקשת מהווה הזדמנות מצוינות בעבורכם להשכרה של דירה, כאשר בשכונה ישנו קומפלקס דירות אשר משקיף על כל האזור, בעלות כספית של 750 ₪ ללילה. מבחינת האזור ניתן לבקר במגוון של מסעדות, בתי קפה, בתי כנסת וכן לקיחה של רכבת לעיר ניו יורק, כאשר מדובר בנסיעה קצרה מאוד אשר מתבצעת באמצעות המטרופולין של העיר.

רובע העסקים של פייסבוק, סן פרנסיסקו

עובדי חברת פיייסבוק משכירים את הדירות שלהם באמצעות אתר AIRBNB, כאשר מדובר באזור מבוקש מאוד להשכרה עם דירות מצוינות ומצוידות, כאשר מומלץ להגיע ולבקר בגשר המפורסם, מוזיאון המדע וכמובן במשרדי פייסבוק אשר מארגנים סיור מאורגנים לקבוצות. העלות עומדת על 550 ₪ ללילה, וגם כאן מומלץ להיכנס לאתר AIRBNB ולבחור בדירות אשר ממוקמות ברובע, הן בעבור נגישותוהן בעבור חוויה ייחודית של מגורים בבירת ההייטק העולמית.

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רומא
כל הקטגוריות
רומא

אם עד היום יצא לכם לבקר בהרבה מדינות אירופאיות אך לא הייתם עדיין באיטליה, למה אתם מחכים? אין ספק שטיול באיטליה, אפילו אם מדובר על

לכתבה »