4 דברים שכדאי לקחת אתכם לטיול

צעידה קצרה, יום כיף או טיול קמפינג, ישנם מספר דברים שפשוט אי אפשר בלעדיהם.

לא משנה מתי ולאן, ישנן מספר תופעות שתמיד חוזרות על עצמן: התבלבלות עם הציוד, אובדן של בגד או פציעה.

בגלל כל אלו ובהתאם לכל הגילאים השונים – הנה 4 דברים שאמא תרצה שניקח איתנו ליום טיול.

 

ערכת עזרה ראשונה

איך תמיד אומרת הסבתא? קודם כל בריאות, לכן נתחיל ונסביר דווקא את זה. לא משנה באיזה גיל מדובר, החל מילד בכיתה א' ועד למוצ'ילר האמיץ ברחבי היבשות, ערכת עזרה ראשונה יכולה להיות מותאמת לאופי הטיול וגם לגיל המשתמש בערכה זו. לדוגמה – לילד בבית הספר היסודי, אין צורך להעמיס עליו מעב לערכה בסיסית שבתוכה 2 כדורים לכאב ראש במידת הצורך, פלסטרים, יוד וצמר גפן. אלה הם כלים בסיסיים שכל אחד יכול להשתמש בהם. בקרב ילדים קטנים זה יכול לפתח תחושת עצמאות ושליטה במצב ולכל שאר הגילאים, זה פשוט פרקטי שיש לפרט את היכולת לתרום למצב.

 

מחצלת

כן כן! קראתם נכון, וכן, הכונה היא שגם ילדים קטנים יכולים לקחת איתם מחצלת בתיק. הכוונה היא לא למחצלת על ההגדרה היבשה שמתייחסת לבד המגושים שאוגר ריח כמו גרב ספורט. הכוונה היא שכל אחד צריך להסתובב בתיק עם חתיכת בד קטנה, שיוכל לפרוס אותה בכל פיסת טבע שאליה יגיע. כך הוא גם ישמור על ניקיון הבגדים וגם יוכל להנות יותר מפיסת הטבע בה הוא נמצא.

 

מדבקות סימון

גם למוצ'ילר וגם לילד בגן! מדבקות סימון עם שם\תמונה\כל סימן היכר אחר יאפשרו לפרט לשמור על הציוד שלו בקרבתו ולא לאבד אותו. עצה זו תקפה במיוחד לגיל הרך. זה הגיל שבו אנו עדיין לא מבינים עד הסוף מה זה רכוש, איך לשמור עליו ואיך נראה סדר. בקבוקי שתייה שנאבדים בגן, מחברת או קלמר שנופלים במהלך טיול ויש עוד אלפי דוגמאות למצבים אלו. מדבקות לגן יעזרו להורים לעקוב אחרי הציוד של ילדיהם, ולילדים זה שיעור מעולה על מהו רכוש, איך לדעת מה שייך לך וכיצד לשמור עליו.

 

פנס ראש

אמא תמיד אומרת: "אין לדעת! תיקח שיהיה". ובאמת, אין לדעת איזו הרפתקה יזמן הטיול ולא משנה מה הגיל. פנס בחושך מקנה תחושת ביטחון שההסבר לכך הוא ממש פרה – היסטורי, במיוחד לילדים קטנים שעוד חוששים מהחושך.

 

עצות לשים בתיק

הדברים החשובים ביותר שאפשר לקחת איתנו לטיול חולקים מכנה משותף אחד – נוחות ובריאות. ברגע שיש לנו את כל אלה, ניתן מאוד בקלות להשלים את שאר הצרכים, ומדבקות עוזרות לנו לשמור על סדר והבחנה בין הציוד שלנו לשל אחרים. עכשיו שכל אלה בתיק, רק צריך לקוות שלא יהיה צורך בערכת עזרה ראשונה. אמרנו בהצלחה לטייל!

 

פנס

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »