איפור קבוע לפני טיול במזרח, רעיון טוב?

הדגשת תווי פנים באמצעות איפור קבוע נחשב לאחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות. יחד עם זאת, מדובר בטיפול ממושך ולכן אם את שוקלת לבצע אותו לפני טיול במזרח – במדריך הבא נציג את היתרונות והחסרונות, כך שתוכלי לדעת מראש האם מדובר ברעיון טוב, רגע לפני הטיול במזרח.

 

האם איפור קבוע לפני טיול במזרח הוא רעיון טוב?

אם את מתכננת לטוס למזרח ושוקלת לגבי איפור קבוע, כדאי לדעת כי מדובר בתהליך אשר במסגרתו יש לבצע סדרה של טיפולים, תלוי באזור בו מבצעים את הטיפול. כך לדוגמא, איפור קבוע בגבות בשיטת מיקרובליידינג מתבצע בסדרה של בין 3-5 מפגשים, ולכן יש להיערך לכך מראש, לפחות כחצי שנה לפני הטיול. איפור קבוע מהווה בשורה של ממש בעבור נשים אשר מעוניינות לשפר את מראה הפנים באופן קבוע וללא צורך בהתעסקות במוצרי איפור, לאורך שנים. בנוסף, מדובר בטיפול מצוין בעבור נשים אשר מעוניינות לקצר את זמן ההתארגנות בבוקר מבחינת האיפור, כמו גם בעבור נשים אשר סובלות מביטחון עצמי נמוך בשל פגמים אסתטיים. יחד עם זאת, הסרה של איפור קבוע עלולה להיות בעייתית, וזאת בשל העובדה כי מדובר בהחדרה של פיגמנט (ממש כמו בקעקוע) ועל מנת להסיר את הפיגמנט אשר הוחדר לאזור הגבות, עפעפיים או שפתיים תצטרכי לשלם  לא מעט כסף בעבור ההסרה, באמצעות טכנולוגית לייזר. יתרה מכך, טיפול אשר איננו מתבצע באמצעות קוסמטיקאית מוסמכת עלול להוביל לבעיות בריאותיות כמו זיהום ותגובה אלרגית של העור,  ולכן חשוב לתאם פגישת ייעוץ עם קוסמטיקאית מיומנת בכדי לבחון את מכלול השיקולים מבחינת יתרונות וחסרונות, רגע לפני הטיסה שלך למזרח. לעיתים, תמליץ הקוסמטיקאית על הטיפול רק לאחר חזרתך מהטיול.

 

איפור קבוע – טרנד אשר תופס תאוצה בענף האסתטיקה

ענף האסתטיקה והביוטי משתנה ומתפתח בצורה יוצאת דופן, וזאת בשל פיתוח של טכניקות ייחודיות וראשונות מסוגן. טכניקה של איפור קבוע (הדגשת תווי פנים) מהווה את אחד הפיתוחים המעניינים בענף, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתהליך אשר במסגרתו מחדירים פיגמנט קבוע לצורך מילוי של גבות, הדגשת תווי שפתיים ועיניים קבוע ואפילו טשטוש של אזורים מקריחים בקרקפת. על אף היתרונות הרבים של השיטה אשר כוללים מענה יעיל לצורך שיפור מראה הפנים וכן , ובמידה והיא איננה מבוצעת באופן מקצועי ע"י קוסמטיקאית מומחית, ישנן השלכות מרחיקות לכת אשר ישפיעו באופן ניכר לא רק על התוצאה הסופית אלא גם על הביטחון והדימוי העצמי, כתוצאה מעבודה חובבנית אשר במסגרתה הטיפול איננו התבצע לשביעות רצונה של המטופלת ולעיתים אף נזק בריאותי, כפי שציינו לעיל. משום כך, זכרי כי מדובר בטיפול אפקטיבי אשר זוכה לשבחים רבים מצד מטופלות, אך כזה אשר טומן בחובו גם חסרונות.

אישה מאופרת

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רכבת בנסיעה
חופשות
נסיעות בתוך יפן

אין ספק, להתנייד בתחבורה הציבורית של יפן זה לא עניין של מה בכך ודורש גם הבנה מסוימת בדרכי התחבורה הציבורית. יחד עם זאת, כשתשתלטו על

לכתבה »