איפה מומלץ לעשות טיול ג'יפים ברומניה

מתכננים לטוס לרומניה בקרוב? יכול להיות שאתם מתכננים לטייל עם רכב פרטי בין הכפרים או רק להסתובב כמה ימים במרכז העיר ובכל זאת, אתם צריכים לדעת שיש אטרקציה שאתם פשוט לא יכולים להרשות

לעצמכם לפספס.

לפי הכותרת שנכתבה לעיל, אתם כבר יודעים בדיוק לאן אנחנו מכוונים – לטיול ג'יפים כמובן.

בשורות הבאות נציין בפניכם את המקומות המומלצים ביותר לטיול ג'יפים ברומניה.

 

רקע – מה חשוב לדעת על טיולי ג'יפים ברומניה?

רגע לפני שנציין בפניכם את המקומות המומלצים ביותר לטיול, חשוב שתדעו את הפרטים החשובים הבאים:

  • אורך המסלולים משתנה ממקום למקום
  • חלק מהמסלולים כוללים דרכי עפר
  • יש מסלולים בדרגות קושי משתנות
  • דרגת הקושי נקבעת בהתאם למזג האוויר במקום

עניין נוסף וחשוב מאוד זו העובדה כי צפויים לרדת גשמים ברומניה. בוץ עשוי להיות מכשול קשה עבור נהגי ג'יפים לא מנוסים, לכן, חשוב שתדעו שטיול ג'יפים עושים אך ורק במקום מסודר ולא באופן עצמאי. במיוחד לא בארץ זרה.

 

המקום המומלץ הראשון – ביקור בעיירה בשם סלניק

טיול זה יוביל אתכם לביקור במכרות מלח ייחודיים, באגמי מלח מהפנטים ולעיתים, כאשר נרשמים מראש אל טיול ג'יפים ברומניה דרך חברה, מתאפשר גם לבקר במוזיאון המלח שנמצא במקום. לקראת סוף היום, נוסעים מעט ורואים את הנופים היפים והכפריים של רומניה. בסיום היום, עוצרים ללינה בכפרים הסמוכים, שם בדרך כלל מתאפשר לקנות יין איכותי שמיוצר ביקבים במקום במחירים נמוכים מאוד ביחס למחירי היין בארץ.

 

המקום המומלץ השני  – הרי הצוקש

הרי הצוקש מרהיבים ביופיים, וכדי לראות אותם באופן הטוב ביותר, צריך להקיף אותם. אי אפשר לדבר על טיול ג'יפים ברומניה ולא לציין את ההרים הללו שמסביבם יש עמקים, אזורי יער, שטחי מרעה, מפלי מים ועוד. המטיילים באזור זה רואים ברוב המקרים את חיות הבר שמתגוררות במקום (דובים, איילים ועוד). יש חברות שמאפשרות לצאת לטיול קצר באזור בשבילים מסומנים וליהנות מרכס ההרים שנישא ברקע, ממקומות מבודדים ומנוף בתולי. אורך המסלול משתנה מחברה לחברה ובמקרים מסוימים, יש צורך להביא אתכם את ארוחת הצהריים למסלול מראש.

 

המקום המומלץ השלישי – מעיינות מרפא

לא מעט מטיילים שמגיעים לרומניה שומעים על עמק המוות בבלואניוש, שם יש מעיינות גופרית שמאפשרים טבילה חמימה שמרפאה את הגוף, אלא גם את הנפש. טיול ג'יפים באזור זה כולל בדרך כלל גם נסיעה דרך יער מרשימה לאורך נחל האוז. ראוי לציין כי רוב הדרך באזור זה מתאימה אך ורק לטיולי ג'יפים והיא כוללת כפרים מבודדים שלא השתנו במשך אלפי שנים.

 

לסיכום

אלו היו 3 המקומות המומלצים שכדאי לעשות בהם טיול ג'יפים. כעת, אתם יודעים מה צפוי להיות המסלול שלכם לטיול הבא ברומניה. כך שנותר לכם רק להכין את הדרכון ולמצוא טיול מאורגן.

אגם

 

תוכן העניינים:

נהנתם מהכתבה? שתפו אותה בקליק!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מקומות לסנפלינג
מידע והמלצות לתייר
7 מקומות מומלצים לגלישת סנפלינג

ישראל ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אלא גם בזכות נופיה הטבעיים המדהימים. הרפתקה מרגשת אחת שחובבי טבע יכולים לצאת אליה היא

לכתבה »
מערה
מידע והמלצות לתייר
איך בוחרים יקב לסיור?

בחירה של יקב למטרת סיור צריכה להתבצע תוך יישום של שלבים מאוד מסוימים. שכן, שלבים אלו צפויים להביא לבחירה נכונה שמתאימה לכל הנוכחים בסיור. יצאנו

לכתבה »